Gå til innhold

han bruker 2 dager på å svare sms, men jeg også

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Nå er vi inne i en rar episode med han jeg dater (og er forelsket i ). Jeg har brukt litt lang tid på å svare på sms i det siste. Det begynte med sånn ca 6-7 timer og har nå gått over til 1,5-2 dager. Har gjør nå det samme og jeg er uendelig irritert. (jada, vi er fjortiser). uansett, problemet er at det var han som startet og jeg er nå veldig usikker på om det betyr at han begynte å miste interesseen eller det bare skjedde og har nå ballet seg på. Han får altså med samme mynt tilbake. Noen tanker? Hvis en mann VAR interesert hadde han vel ikke oppført seg sånn? (han er 36)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er vi inne i en rar episode med han jeg dater (og er forelsket i ). Jeg har brukt litt lang tid på å svare på sms i det siste. Det begynte med sånn ca 6-7 timer og har nå gått over til 1,5-2 dager. Har gjør nå det samme og jeg er uendelig irritert. (jada, vi er fjortiser). uansett, problemet er at det var han som startet og jeg er nå veldig usikker på om det betyr at han begynte å miste interesseen eller det bare skjedde og har nå ballet seg på. Han får altså med samme mynt tilbake. Noen tanker? Hvis en mann VAR interesert hadde han vel ikke oppført seg sånn? (han er 36)

Oj... altså...jeg er 17, og har aldri opplevd noe lignende. Så jeg må jo bare si at det er jo på kanten til litt barnslig rett og slett ja :gjeiper:

Jeg kan nok ikke helt svare på hvordan hverken du eller han føler, det er det bare dere som kan :) Så dere burde nok snakke litt sammen, kanskje gå på en date å se hvordan han oppfører seg da? :)

Men jeg synes også du skal se filmen "He's just not that into you" - ikke fordi jeg tror han ikke liker deg, bare fordi den setter ting i et utrolig bra perspektiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med at det var han som startet så er det vel ett tegn på at han har mistet litt interessen, ihvertfall om han var flinkere tidligere i datingforholdet. Når du i samtidig gjør det samme tilbake, så syns nok han i det tilfelle at det er greit siden han lett kan tro at interessen fra deg også er dalende. Blir ett fint brudd.

At du gir ham med samme mynt tilbake høres litt... bittert ut? Skal du liksom straffe ham for at han kanskje ikke er så betatt/forelsket i deg? Ta en prat og finn ut hvor han står. Jeg kan tildels støtte deg med at han burde være den som tok det opp med deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette ble jo litt barnslig......

Det er vel bare å spørre, du er vel ikke interessert i å omgås en som ikke er interessert ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikke liker å sende meldinger? Årsaken trenger ikke å være at han har mistet interessen?

Jeg merker at jeg blir ganske lei av meldinger hvis jeg får mange meldinger. Særlig hvis det forventes et raskt svar. Jeg er ikke lei av mannen, bare av meldingene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette ble jo litt barnslig......

Det er vel bare å spørre, du er vel ikke interessert i å omgås en som ikke er interessert ?

jeg er forelsket i ham jo!! men kjenner at jeg faktisk selv begynner og miste interessen og irritasjoenen tar over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er forelsket i ham jo!! men kjenner at jeg faktisk selv begynner og miste interessen og irritasjoenen tar over

begynner å miste mente jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig barnslig oppførsel og 2 dager er voldsomt lenge, da. Husker man i det hele tatt hva man har blitt spurt om på melding da?:P Det må bli en veldig slitsom samtale etterhvert. Nei, dere virker ikke så veldig intersserte i hverandre. Hvis du er forelska, kan du vel bryte mønsteret, og se hva han gjør? Eller ringe han;)

Noen gutter glemmer å svare på meldinger eller ikke svarer på jobb osv, men 2 dager?? Det er for lenge, og unormalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig barnslig oppførsel og 2 dager er voldsomt lenge, da. Husker man i det hele tatt hva man har blitt spurt om på melding da?:P Det må bli en veldig slitsom samtale etterhvert. Nei, dere virker ikke så veldig intersserte i hverandre. Hvis du er forelska, kan du vel bryte mønsteret, og se hva han gjør? Eller ringe han;)

Noen gutter glemmer å svare på meldinger eller ikke svarer på jobb osv, men 2 dager?? Det er for lenge, og unormalt.

Ja, den jævla SMSinga er en uting! Blir bare misforståelser av det. Hvorfor ikke prate normalt i sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den jævla SMSinga er en uting! Blir bare misforståelser av det. Hvorfor ikke prate normalt i sammen?

Helt enig! Det blir bare mange misforståelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med x-typen min så brukte vi ganske lang tid på å svare hverandre før vi ble sammen..betydde bare at vi var opptatte ;) Jeg ville hørt med han, før han mister helt interessen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med x-typen min så brukte vi ganske lang tid på å svare hverandre før vi ble sammen..betydde bare at vi var opptatte ;) Jeg ville hørt med han, før han mister helt interessen..

Ingen er vel så opptatt at de ikke finner 30 sek til å sende sms? Et spill på gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det var han som startet, så da var han interessert i utgangspunktet. Da har han jo tatt en sjanse, og utsatt seg for risikoen for å bli avvist. Når du da er treg med å svare, evt. viser lite initiativ tilbake føler han kanskje at du ikke er så interessert, og derfor trekker han seg tilbake. Ingen liker å føle seg innpåsliten og masete.

Han har vel like mye grunn til å være irritert som deg siden du også er sein med å svare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta en telefon og slå av en prat! Fungerer så evig mye bedre...

Edit: Du har ikke noe å tape for å si det sånn!

Endret av Fjesingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en telefon og slå av en prat! Fungerer så evig mye bedre...

Edit: Du har ikke noe å tape for å si det sånn!

er jo ikke noe kult å ringe hvis han ikke vil ha meg og det er derfor dette pågår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
er jo ikke noe kult å ringe hvis han ikke vil ha meg og det er derfor dette pågår

Menn er menn. Noen ganger er de bare andre steder i hodet sitt. En ting av gangen. Ta heller en telefon når du har noe å si og ikke ha forventninger om sms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er vel så opptatt at de ikke finner 30 sek til å sende sms? Et spill på gang

Åjoda du, det går an..det er ikke sånn at man skal gå rundt med mobilen foran tryne hele tiden, er ikke noe fasit svar her vettu. Det hele blir mer spennende da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_fix_*

Jeg hadde ihvertfall ikke giddet å gå rundt og lurt på om det var interesse eller ikke lenger.

Men helt ærlig vil jeg si at enten så er dere jævlig barnslig, eller så er interessen død. Finn det ut nå, mye bedre enn aldri å ha turt, man mister litt av selvfølesen hvis man bare går å lurer, ofte uten at man merker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en annen jente

Sååå, det betyr at en gutt som jeg hadde litt bra kontakt med og holdt på litt med en stund kanskje var interessert selv om han ikke sendte sms´er? Han kom derimot alltid bort å skulle prate og vise interesse når jeg møtte han IN REAL LIFE som det så fint heter nå tildags... ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...