Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker du ikke GLAMOUR så hopp over dette innlegget..

:hoppe:

Er det flaut å si at man ser på Glamour ?

Ja :oops: Men jeg ser bare annenhver dag da..

Det er jo pga at jeg bare går hjemme nå, og

skal slappe av.. Selvsagt

:sjarmor:

Flere som tør å komme ut av skapet ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*lukker opp skapdøren*

Ser Glamour sånn inne i mellom, men IKKE hver dag. Det har jeg ikke tålmodighet til, for alle vet jo hvor lang tid selv en liten hendelse tar i sånne serier. Har jo fulgt med i Glamour sånn on-and-off i ca 10 år, så jeg må jo få en liten oppdatering sånn i ny og ne. Om det er flaut? Sikkert, men det er så mye dårlig på TV, at denne serien er vel ikke så mye værre enn noen andre. En gang var jeg fan da, det er jeg IKKE lenger. :ler:

Jennifer

Skrevet

Jeg hopper ut av skapet jeg. Får ikke sett det så mye nå lenger da siden jeg er på jobb de fleste dagene på den tiden, men når jeg gikk hjemme da var jeg litt slave :)

Syns det er litt kjekt med sånne jeg. Som blir til etterhvert som publikum liker ditt og datt. :)

Skrevet

Da jeg hadde svangerskapspermisjon (for 6 år siden...)så jeg det stort sett hver dag, og koste meg med det... litt tanketom underholdning kan være greit innimellom.... :D

Dina :P

Skrevet

Syns det var så greit med søndagsepisodene

(hele ukens episoder) med Glamour jeg..

Men desverre så sluttet de å sende dem :cry:

(Greit å ta opp og spole litt.. :ler: )

Har vært on/off helt siden startet jeg også Jennifer..

Ble litt vanskelig å komme inn i sakene igjen, da TVN

plutselig hoppet 10 år frem ..

Jeg satt igjen med tusen spørsmål, og vi fikk jo ikke høre noe

om hvordan ting var gått, bare hva som kom :roll:

Smug titter litt innimellom på den offisielle siden, og

det er så morsomt å se hva som skjer..

Snart står enda en "opp fra de døde gitt" :P

Egentlig skjer det mye på kort tid..

Syns episodene har blitt bedre jeg..

Med tanke på all den tenkinga :roll::roll: ventinga..

Skrevet

Jeg har permisjon, og ser flere ganger i uken.

Mulig det er flaut som noen sier... mannen min gjør narr av meg iallefall :roll: men som dere sier, er det erre enn andre serier? Jeg synes ikke det.

Jeg har vært av og på i mange år, siden den startet, og mens jeg bodde i USA så jeg ofte. Da jeg kom hjem derimot, var vi laaangt etter her.

Plutselig hoppet TVN frem i tid, til langt forbi der jeg hadde sett. Men man kommer jo ganske fort inn i det da.

Jeg har og lest litt på nettet, og vet sånn ca hva som kommer til å skje... klarer ikke å la være :oops:

Skrevet

Ser hver 10. episode eller noe sånt, går ikke glipp av noenting :ler:

Skrevet

Jeg ser...!

Har fulgt med i mange år,og skammer meg ikke av den grunn.

Synes Glamour er spennende jeg.. :wink:

Skrevet

Klart jeg ser på Glamour, herregud, det er mer komedie enn serier som liksom skal være komedie! Jeg sitter _alltid_ og ler av tåpelighetene som foregår :ler::ler:

Det er ikke noe tragedie å ha gått glipp av noen episoder, nei,

hehe, trenger bare se en gang i uken for å få med seg handlingen!

Er få andre som bruker en hel uke på en begravelse (begravelsesscenen)!! :ler::ler:

Skrevet

Yess, jeg følger oxo med. tar opp 2 episoder om gangen og ser det annenhver dag. Har sett på det ca. 1 år.Nå er det/eller har vært ganske spennende... :briller: gleder meg til 2 episoder i morgen...

Skrevet

Jeg følger også med på glamour! Har gjort det siden begynnelsen, og sett nesten alle episodene (untatt de som ikke har blitt vist)..

Skrevet

Jeg var syk en dag for 2 uker siden, og ble faktisk sittende og se på dette i all min kjedsomhet. Men sorry, alle svorne fans; dette er den verste møkka som noengang er produsert og vist på fjernsyn!

Ang. spørsmålet om det er flaut å innrømme at man ser på; NEI. Jeg fulgte med på Dynastiet og Santa Barbara da dette gikk, og det er vel slett ikke noe bedre. Det finnes mange skap-såpe-tittere der ute, men akkurat Glamour synes JEG er tragisk!

Skrevet

Jeg så på Glamour for flere år siden men ikke nå lenger. Ble derimot litt nysgjerrig nå og var inne på den offisielle websiden og kikket, og der står det at Macy og Deacon skal gifte seg... Men Macy døde jo i en bilulykke... trodde jeg ihvertfall da. Hvordan klarte de å vekke henne til live igjen? Noen som vet?! :roll:

Skrevet

De fant jo aldri liket av Macy, og trodde derfor at hun var brent opp...

Vet ikke helt hva som skjedde med henne, men hun overlevde iallefall!

Livets Datter, når man ikke følger med på en såpe så ser den jammen meg dårlig ut.. men blir man hekta så... :) Det er liksom noe annet når man har fulgt med personene fra begynnelsen av...

Skrevet

Så på Glamour tidligere, men nå ser jeg kun på DOoL, og er avhengig av det,,,,,, det holder lenge! :ler:

Skrevet

Gleder meg til to nye episoder idag :P

Noen som vet hvor Taylor er ?

Har ikke sett henne på lenge jeg...

Gjest Anonymous
Skrevet

Taylor er der, du ser henne i en og annen episode... men bare et par måneder til... da forsvinner hun ut av serien...

Gjest Atacand
Skrevet

jeg var en ivrig seer for 5 år siden,men nå glemmer jeg det alltid

Skrevet
Taylor er der, du ser henne i en og annen episode... men bare et par måneder til... da forsvinner hun ut av serien...

...og takk for det! :D

Jennifer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...