Strix Skrevet 5. august 2009 #21 Skrevet 5. august 2009 (endret) Jeg er ikke en av disse som kvir meg for å snakke med ukjente, men mannen min hadde ikke vært begeistret for å bli plassert blant bare ukjente, i håp om at han og de nye ansiktene skulle finne tonen. Så lenge alle har en de kjenner i umiddelbar nærhet bør de komme greit utav det tror jeg. Noen trenger den lille tryggheten for å trives og komme i snakk også. Vi hadde også en slags generasjonskløft, selv om aldersforskjellen mellom oss ikke er så stor som hos dere var foreldrene hans eldre da de fikk han og ergo. tantene/onklene og søsknene og søskenbarna. Men da kan jo kanskje dine onkler komme overens med hans søskenbarn ol. da. Og om den ene slekten absolutt ikke vil sitte med sine resepktive så er det vel bare å splitte på dem og kanskje ikke gjøre det så mye med de andre. Om din tante A og onkel A sitter ved siden av hverandre er det ingenting i veien for at de kan ha hans tante B og onkel B ovenfor hverandre og evt. single X og Y ved siden av hverandre og et søskenbarn B på motsatt side og så paret K og K ved siden av det søskenbarnet og en familie der igjen... Kjenner jeg kunne tenkt meg å sittet sammen med deg og flyttet på slekt og venner. Syns det er kjempekjekt å ordne med bordplassering. Selv måtte jeg benytte meg av mine foreldre som har lang erfaring og kom med mange gode innspill Nesten umulig å komme med noen brilliante ideer til deg når en ikke kjenner gjestene som du gjør og har bordoppsettet for seg Endret 5. august 2009 av Strix
Gjest Natteravn Skrevet 5. august 2009 #22 Skrevet 5. august 2009 Så lenge alle har en de kjenner i umiddelbar nærhet bør de komme greit utav det tror jeg. (...)Men da kan jo kanskje dine onkler komme overens med hans søskenbarn ol. da. Kjenner jeg kunne tenkt meg å sittet sammen med deg og flyttet på slekt og venner. Syns det er kjempekjekt å ordne med bordplassering. Synes det er artig å pulse jeg også, blir bare så nervøs for at folk skal bli misfornøyd. Kan godt sende deg kartet Problemet er bare at fordelingen er så skjev, slik: Min familie 20-22 stk Hans familie 6 (og det er ganske satt hvor foreldre og søsken skal sitte:) Så det blir mine tanter og onkler og hans kusine og tante Mine venner 16 stk Hans venner 7 stk Synes egentlig det er trist at han "har" så få, men vi har begge skrevet ned de vi absolutt vil ha der, og han synes det er helt i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå