mross Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Spørmålet sier seg selv, hva kjøper dere? Jeg aner ikke hva jeg vil ha... Trenger tips
Kamikatze Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 King kong som klatrer oppover kaka til brudeia på toppen?
Gjest D-shol Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Jeg ville valgt en morsom en. Rett og slett fordi det er altfor mye gøy der ute til å ha et stivt og unaturlig par stående på toppen.
Suzy Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 King kong som klatrer oppover kaka til brudeia på toppen? Det hadde jeg kjøpt!
Neytiri Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Vi hadde en som når du så foran var det tradisjonelt, men hvis du gikk rundt kaka så du at dama kleip mannen i rumpa.....veldig mange som syns den var litt morsom uten om å dra fra det tradisjonelle
mross Skrevet 4. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2009 Den har jeg funnet i en nettbutikk og liker den godt, så da blir det den med klyping i rumpa! Takk for hjelpen
twinklestar Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 Vi hadde en som når du så foran var det tradisjonelt, men hvis du gikk rundt kaka så du at dama kleip mannen i rumpa.....veldig mange som syns den var litt morsom uten om å dra fra det tradisjonelle den så jeg på også men så endte vi opp med å bestille en kake med tre etasjer + en etasje der konditoren lager et svanepar i sukker (et eller annet - husker ikke hva det heter... ) Så da syntes jeg det var unødvendig med brudeparet. ikke billige disse her...
Neytiri Skrevet 4. august 2009 #9 Skrevet 4. august 2009 den så jeg på også men så endte vi opp med å bestille en kake med tre etasjer + en etasje der konditoren lager et svanepar i sukker (et eller annet - husker ikke hva det heter... ) Så da syntes jeg det var unødvendig med brudeparet. ikke billige disse her... hei ja høres jo kjempefint ut med svanepar da! Eg bestillte min fra ebay til en veldig lav pris...150kr. med frakt.... Men vet at du kan kjøpe en sånn til 300kr. på decorium
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå