Gå til innhold

Racael Zoe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Me like!

:hjerte:

Flere som så på, og likte?

Overrasket over hvor gammel hun så ut til å kun være født i 1971!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett serien tidligere, elsket den! :hjerte:

Hun ser litt sliten ut ja.. men det har blitt litt for mye botox, konstant samme uttrykket i ansiktet til en hver tid :fnise:

Skrevet

så hun er ikke eldre....

uansett - reagerte når hun sa "når skal jeg få tid til å få baby?" - for hun ser jo alt for gammel ut...

han fyren som hun holdt i hånden så mye yngre ut - er det kjæreste eller kollega?

Men hun virket vedlig hyggelig og snill ut da :) så sikkert en bra dame!

Skrevet

Me like too!!! :)

Elsker sånne serier!

Tenkte ikke over hvor gammel hun så ut, men la merke til at hun så litt herjet ut. Hun har vel kanskje gjort litt av hvert, jobbet litt vel mye og sikkert også en del botox og gud vet hva andre ting. :)

Tenkte ikke over at hun holdt noen i hånden, men mannen hennes er også hennes partner og er også med i serien, så det er vel han hun holdt i hånden.

:)

Skrevet
Har sett serien tidligere, elsket den! :hjerte:

Hun ser litt sliten ut ja.. men det har blitt litt for mye botox, konstant samme uttrykket i ansiktet til en hver tid :fnise:

Jeg har ikke tv3. Vet du, eller noen andre, om jeg kan få sett den på nettet?

Skrevet

Veldig lovende serie :hjerte:

Jeg er enig i at hun ser litt herjet ut, for meg ser hun ut som en 45 åring :sjenert:

Skrevet

Så det fordi tv-en tilfeldigvis var på den kanalen da og ble også veldig positivt overrasket.

Nå er jeg langt over gjennomsnittet interessert i mote og design, men hadde noen forutintatte holdninger til dama. Hun er jo ambisiøs og litt over the top, og veldig me me me, men noen sånne egenskaper må man kanskje ha for å komme så langt. Særlig i USA. Men syntes hun hadde endel positive sider som jeg likte også,,, Han mannen hennes var litt kul. Han "finner seg i ting" ved å bare le det bort. Det tror jeg de trenger!

Hun partneren er jo helt grusom hurpe! Vet ikke om det er tilgjort, men hun var jo fæl med han nye assistenten.

Han derimot må være det skjønneste som har vært på tv i lang tid! Her har jeg fått en ny tv-helt!!!

Skrevet

gleder meg til neste episode!

Skrevet
Hun partneren er jo helt grusom hurpe! Vet ikke om det er tilgjort, men hun var jo fæl med han nye assistenten.

Jeg tror var sjalu og at hun følte at posisjonen og stillingen hennes var truet. Hun likte vel egentlig å være alene om arbeidet da kanskje...

Skrevet
Jeg har ikke tv3. Vet du, eller noen andre, om jeg kan få sett den på nettet?

Anyone???

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...