Gjest Gjest_Julia_* Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Hei alle dere! Vi prøver å få spikret tidsplanen for dagen, men vil gjerne ha innspill. 11.30 - Frisør bruden + forlovere. Brudgom og forlovere ordner seg i den ene forloverens leilighet. 13.30 - Vielse utendørs, med kun forlovere tilstede. 14.30 - Fotografering. 16.30 - Gjestene kommer 17.30 - Middag, buffet. Desserten er bryllupskake, den er skåret i stykker og serveres ved bordene. 20.30 - Festen begynner. 23.30 - Nattmat (gryte av noe slag + rundstykker) 01.30 - Nachspiel på annen lokasjon, brudgommens forlovere ordner. Noen som ser noe som bør endres på?
Lilly-L Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Hei alle dere! Vi prøver å få spikret tidsplanen for dagen, men vil gjerne ha innspill. 11.30 - Frisør bruden + forlovere. Brudgom og forlovere ordner seg i den ene forloverens leilighet. 13.30 - Vielse utendørs, med kun forlovere tilstede. 14.30 - Fotografering. 16.30 - Gjestene kommer 17.30 - Middag, buffet. Desserten er bryllupskake, den er skåret i stykker og serveres ved bordene. 20.30 - Festen begynner. 23.30 - Nattmat (gryte av noe slag + rundstykker) 01.30 - Nachspiel på annen lokasjon, brudgommens forlovere ordner. Noen som ser noe som bør endres på? Jeg synes tidsplanen deres ser fin ut! Litt udetaljert, men får inntrykk av at dere skal ha et enklere bryllup. Det eneste jeg reagerer på er at det kun er satt av to timer tid frisør/sminke før vielsen. Er du sikker på at dette er nok? Har du tatt transport til vielsen og litt forsinkelser med i bildet? Jeg har i alle fall beregnet 4,5 timer mellom frisør og vielse, men det er inkludert litt mat og god tid så jeg slipper å stresse (hater det!!) hvis sminken må korrigeres eller om håret slår seg helt vrang.. Ellers lykke til
twinklestar Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 jeg stusset også litt på tiden du har satt av hos frisør... Hva har du tenkt å gjøre? er frisøren en du kjenner? Anbefaler å ta kontakt med frisøren du skal bruke for å få tips om hvor lang tid det tar! Vi skal ha sminking + håroppsett + litt spising og champis, så det er satt av flere timer (får vite nøyaktig i morgen da jeg har prøvetime :D)
Gjest Gjest_Julia_* Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Sminken skal jeg legge selv, og frisøren er en bekjent. Jeg skal ha en ganske enkel frisyre, vi testet hjemme for et par uker siden, og hun brukte ikke mer enn en halvtime Det er også bare 2 minutters kjøretur mellom frisøren og vielsen. Og ja, vi skal ha et ganske enkelt bryllup. Tusen takk for innspill!
lilleGrethe Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Tror du vielsen tar en hel time? Vielsen vår (i kirke med 100 gjester) er beregnet til ca 1/2 time, max 3 kvarter, og det er inkludert et par salmer og en solosang. Jeg vet ikke hvor mye dere legger i det, men hvis dere bare har forlovere tilstede, regner jeg med at dere ikke bruker en hel time?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå