Gjest moden kvinne Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Hei, jeg lurte bare på om det er noen her som kan anbefale en klesbutikk som selver trange jeans for gutter. Det har seg nemlig slik at jeg i en tid har datet en skikkelig kjekk, la oss kalle det gutt, som alltid kler seg i trange jeans og har langt, blondt hår med midtskill. Siden jeg sitter godt i det, og han har et fritt yrke, kjøper jeg en liten gave til ham nå og da. Nå har jeg lyst til å overraske ham med et par kule, trange jeans. Jeg har sjekket størrelsen. Siden han pendler mellom min by og en amerikansk metropol antar jeg at han er godt vant på buksefronten, så jeg vil ikke troppe opp med noe H&M Squin, liksom. Det blir for billig. Så gutter, hva anbefaler dere og hvorfor? Fortell gjerne også hvorfor akkurat dere liker å gå i trange jeans.
Gjest jeansgutt20 Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Hei! Jeg bare digger å gå i åletrange jeans. Jeg er en tynn og lang gutt med langt mårkt hår, med midtskill, ikke ulik den typen du beskriver:). Har lange tynne bein å går bare i jeans som er så trange at de sitter som lakka på meg. Jeansen sitter helt stramt ned i leggene også Har alltid gått i åletrange jeans, og elsker følelsen av å kjenne det stramme rundt rumpe lårene og leggene mine:) Selv kjøper jeg stortsett trange jentejeans, som ikke er alt for feminine, må lissom være knapper eller glidelås i gylven og litt stretch, for da får jeg de ekstra stramme. Ellers går jeg selv i størrelse 25-26 i livvidden og 34-36 i lengden. Hvilke type er han da? er han helt tynn, hvilke str lissom? Kunne han tenke seg å gå i en trang jentemodell tror du? Det finnes mange trange og dritkule modeller som passer til gutter også. Ville ha valgt kvalitetsmerker, de sitter kulest og så føler du at du gir han noe kult og litt påkostet lissom, hvis du skjønner! Av merkene du kunne sjekket er: Acne jeans, de har mange modeller, Tiger of Sweden, et merke som heter MET, selfølgelig Lindeberg, i tillegg finnes Fornarina, Miss Sixty, Nudie de er dritkule, og selfølgelig Replay. Anbefaler at du kjøper jentemodeller, de er kulest:) 1
Gjest jeansgutt 30 Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Hei, jeg lurte bare på om det er noen her som kan anbefale en klesbutikk som selver trange jeans for gutter. Det har seg nemlig slik at jeg i en tid har datet en skikkelig kjekk, la oss kalle det gutt, som alltid kler seg i trange jeans og har langt, blondt hår med midtskill. Siden jeg sitter godt i det, og han har et fritt yrke, kjøper jeg en liten gave til ham nå og da. Nå har jeg lyst til å overraske ham med et par kule, trange jeans. Jeg har sjekket størrelsen. Siden han pendler mellom min by og en amerikansk metropol antar jeg at han er godt vant på buksefronten, så jeg vil ikke troppe opp med noe H&M Squin, liksom. Det blir for billig. Så gutter, hva anbefaler dere og hvorfor? Fortell gjerne også hvorfor akkurat dere liker å gå i trange jeans.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Hei, jeg lurte bare på om det er noen her som kan anbefale en klesbutikk som selver trange jeans for gutter. Det har seg nemlig slik at jeg i en tid har datet en skikkelig kjekk, la oss kalle det gutt, som alltid kler seg i trange jeans og har langt, blondt hår med midtskill. Siden jeg sitter godt i det, og han har et fritt yrke, kjøper jeg en liten gave til ham nå og da. Nå har jeg lyst til å overraske ham med et par kule, trange jeans. Jeg har sjekket størrelsen. Siden han pendler mellom min by og en amerikansk metropol antar jeg at han er godt vant på buksefronten, så jeg vil ikke troppe opp med noe H&M Squin, liksom. Det blir for billig. Så gutter, hva anbefaler dere og hvorfor? Fortell gjerne også hvorfor akkurat dere liker å gå i trange jeans. Hei. Jeg er en gutt som liker å gå i trange jeans.Synes ikke at guttebuksene passer.Så jeg kjøper jentejeans.Er mange fine jeans med stretch.Favorittbuksa mi er Nudie tight long john.Den sitter stramt rundt lårene og rumpa og det er deilig.Får kjøpt den hos Carlings.Bruker str.26-29 i livet og 34-36 i lengde.Har også Levis 603 som er en ganske tight mod.
Gjest jeansgutt20 Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Hei. Jeg er en gutt som liker å gå i trange jeans.Synes ikke at guttebuksene passer.Så jeg kjøper jentejeans.Er mange fine jeans med stretch.Favorittbuksa mi er Nudie tight long john.Den sitter stramt rundt lårene og rumpa og det er deilig.Får kjøpt den hos Carlings.Bruker str.26-29 i livet og 34-36 i lengde.Har også Levis 603 som er en ganske tight mod. Samme her, går i helt pinetrange Nudie tight long john. Går i str 25 i livet og 34 i lengden. Er så megadigg å kjenne de åletrange jeansa presse stramt rundt låra, rumpa og leggene mine:) 1
Supraspinatus Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Hei, jeg lurte bare på om det er noen her som kan anbefale en klesbutikk som selver trange jeans for gutter. Det har seg nemlig slik at jeg i en tid har datet en skikkelig kjekk, la oss kalle det gutt, som alltid kler seg i trange jeans og har langt, blondt hår med midtskill. Siden jeg sitter godt i det, og han har et fritt yrke, kjøper jeg en liten gave til ham nå og da. Nå har jeg lyst til å overraske ham med et par kule, trange jeans. Jeg har sjekket størrelsen. Siden han pendler mellom min by og en amerikansk metropol antar jeg at han er godt vant på buksefronten, så jeg vil ikke troppe opp med noe H&M Squin, liksom. Det blir for billig. Så gutter, hva anbefaler dere og hvorfor? Fortell gjerne også hvorfor akkurat dere liker å gå i trange jeans. Nå aner jeg ikke hvilken prisklasse du mener når du sier HM blir for billig. Dior homme har mange kule jeans, men de koster flesk. Fra veldig skinny 17,5cm hem size og oppover. Kan kjøpes fra blant annet her: http://www.luisaviaroma.com/index.aspx#get...istOfProdPage=1 Minner om at størrelser i et merke jeans nødvendigvis ikke er det samme i andre. Mange merker, som Dior Homme driver med vanity sizing der man gjerne må gå ned 1-2str fra normalen. Sjekk målene på str!
Helen Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 Tråden er ryddet iht. KGs regler. Helen, mod.
Gjest jahoo Skrevet 22. august 2009 #8 Skrevet 22. august 2009 Samme her, går i helt pinetrange Nudie tight long john. Går i str 25 i livet og 34 i lengden. Er så megadigg å kjenne de åletrange jeansa presse stramt rundt låra, rumpa og leggene mine:) Bra det er flere gutter som liker å gå i trange jeans. Har brukt den samme buksa nå i 7mnd.uten å vaske. Fin passform. En annen ting en kan gjøre for å få den rette passformen er å dusje med buksa på og gå med den til den tørker. Megakult. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #9 Skrevet 1. mai 2018 Fikk hun noen gang kjøpt en trang jeans til typen, eller?? Anonymkode: f6afb...527
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå