Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig "kommunegrått"/askeblondt hår, men har farget det mørkebrunt de siste fem årene. Frem til for ca et år siden bruke jeg permanent hjemmefarge, men siden denne sliter veldig på håret begynte jeg å bruke glansvask i stedet. Nå er etterveksten min ca 10 cm lang, når glansvasken har gått ut.

Jeg har lyst til å få tilbake min naturlige hårfarge! Går det ann å gå til frisøren og få det "avfarget", eller har årene med hjemmefarge ødelagt håret for mye?

Jeg har veldig langt og tykt hår, og er livredd for å måtte klippe meg, så jeg vil ikke gjøre noe som kan skade det. Samtidig kommer det til å ta mange, mange år før den gamle permanente hårfargen har vokst helt ut, pga lengden på håret.

What to do? Må jeg avfinne meg med å ha brunt hår noen år til..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ta avfarging, men ved avfarging kan du få mange rare nyanser i håret, og må nok farge på nytt med en farge så nær din egen som mulig, og ja, det sliter veldig på håret.

Skrevet

Du kan vel stripe det til helfargen har gått ut? Det er lettere å vokse ut stripet hår enn helfarget...

Skrevet

jeg har vært igjennom prosessen fra mørkt til lyst hår. bare man har tolmodighet, så gå det egentlig ganske bra! men du kan ikke regne med å få det lyst etter EN gang, men kanskje to, tre, fire... ja det kommer litt ann på hvor sterkt håret ditt er.

kur det MASSE under behandlingen, så slipper du klippe så mye :)

• 5 uker senere...
Gjest Gjest_nysgjerrig_*
Skrevet
Jeg har egentlig "kommunegrått"/askeblondt hår, men har farget det mørkebrunt de siste fem årene. Frem til for ca et år siden bruke jeg permanent hjemmefarge, men siden denne sliter veldig på håret begynte jeg å bruke glansvask i stedet. Nå er etterveksten min ca 10 cm lang, når glansvasken har gått ut.

Jeg har lyst til å få tilbake min naturlige hårfarge! Går det ann å gå til frisøren og få det "avfarget", eller har årene med hjemmefarge ødelagt håret for mye?

Jeg har veldig langt og tykt hår, og er livredd for å måtte klippe meg, så jeg vil ikke gjøre noe som kan skade det. Samtidig kommer det til å ta mange, mange år før den gamle permanente hårfargen har vokst helt ut, pga lengden på håret.

What to do? Må jeg avfinne meg med å ha brunt hår noen år til..?

Hvilken hårfarge brukte du?

Jeg leter desperat rundt etter en permanent hårfarge slik at jeg kan gå fra bloond(naturlig farge) til brunette :)

Jeg prøvde en som het Natural and easy, men den gikk ut etter bare en uke :O

Jeg går i 10. klasse så jeg er veldig redd for at det skal bli rødlig eller noe annet...

Jeg vil bare ha mørk brunt hår..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...