Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Minnie_*
Skrevet

Hei!

Er det unormalt å ha en kjæreste, men være uskyldig(!) betatt av en annen?

Jeg elsker kjæresten min over alt på jord, og kunne aldri tenke meg å gjøre det slutt med ham.

Han jeg er betatt av kunne jeg aldri ligget med eller noe i den duren. Vi har kjent hverandre fra jeg ble født og vi har alltid tullet og tøyset med hverandre. Vi snakker godt sammen og forstår hverandre veldig godt, men dette er også alt. Jeg kjenner jeg blir glad og opprømt når jeg ser ham, men som skrevet før, ikke på den måten at jeg kunne tenke meg noe mer. Er dette unormalt? Er jeg "slem"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt og du er ikke slem.

Du er slem dersom du bygger opp under disse følelsene og de tar over for følelsene du har til mannen din. Dersom du klarer å skille de to og det er som du sier, helt separate ting så er det ikke noe galt i dette. Vi er da mennesker, som reagerer kjemisk på andre vakre mennesker rundt oss. Jeg visse syntes det var veldig trist dersom jeg ikke hadde reagert slik som dette.

Jeg var ofte tiltrukket av andre i mine andre forhold også. Det som har vært forskjellig med mannen min er at tiltrekkningen til andre aldri har kunnet konkurere med de sterke følelsene jeg hadde for mannen min, og tanken om å bytte ham ut har aldri forekommet. Denne tanken forekom ofte i mine tidligere forhold.

For meg er det helt naturlig å elske mannen min, samtidig som jeg er et menneske som kan legge merke til andre mennesker rundt meg.

Skrevet

Det er ikke unormalt, og det er ikke noe galt med det. Mange er jo f.eks betatt av en kjendis. I realiteten er ikke det annerledes enn å være betatt av en kompis. Så lenge man er klar på hvem man elsker, og ikke er utro selvsagt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...