Peazy Skrevet 4. august 2009 #1 Del Skrevet 4. august 2009 Hei! Min kjære har snart bursdag og jeg har lyst til at han skal få en dag han kommer til å huske. Noe koselig og/eller romantisk. Jeg vil gjøre noe fint for han Kommer til å legge dette til en helg, da han ikke er hjemme i ukedagene (bursdagen er midt i uka) Forslag mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. august 2009 #2 Del Skrevet 4. august 2009 Hva liker han å gjøre da? Hva med å få med noen kompiser og spille paintball, eller kjøre gocart - så kan du fikse en hyggelig picnic for bare deg og han etterpå, og selvsagt avslutte med litt ekstra hyggelig kveldskos - massasje osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peazy Skrevet 4. august 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 4. august 2009 Takk for svar. Han er veldig mye med kameratene, og de finner alltid på noe gøy. Så jeg har lyst til at det kun skal være oss to egentlig. Og kanskje heller ta en fest med venner kvelden etterpå. Han liker naturen, skjærgården, fjell og skog. Og god mat.. Kom gjerne med flere forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D-shol Skrevet 4. august 2009 #4 Del Skrevet 4. august 2009 Fjelltur med picnic? Ta på seeeexy undertøy under turklærne og når dere kommer frem, si "jeg er så varm jeg......." kanskje som overnatting med telt eller under åpen himmel? Eller lei/lån en båt og dra til en forlatt holme? Benytt sjansen og vær turister i egen by, gå på museum, utstillinger og sånne ting. Vi var på Vitensenteret i Trondheim, kjempegøy! Bestill fotosession for dere to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. august 2009 #5 Del Skrevet 4. august 2009 Hmmm.. kan du få arrangert at dere drar ut i skjærgården da? Fiks en grill, et sted der dere kan sitte lunt (kanskje overnatte) og lag mat til ham. Pøs på med deilig vin, ta et nattbad (det er ikke for sent enda ) og legg dere sammen under stjernene. Det må jo bli en feiring han vil huske? Du må selvsagt fikse mat, telt/båthus/annen overnatting, grill, sitteplass, ved osv på forhånd så dere bare kan ta en tilfeldig tur ut i skjærgården, men det er det da verdt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peazy Skrevet 4. august 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 4. august 2009 Mange bra forslag Telttur høres litt fristende ut. men kan også bli en fiasko da jeg aldri har gjort dette før, og er super klønete. Jeg vil tru jeg er som Susan i Frustrerte fruer (da hu leiter etter Mike i fjellet) når det gjelder villmarkslivet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peazy Skrevet 4. august 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Kan forresten legge til at dette blir i september, Så er jo ikke sikkert skjærgården er så fristende på den tiden. (dessuten er den dekket av olje ) Edit: Skrivefeil Endret 4. august 2009 av Peazy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. august 2009 #8 Del Skrevet 4. august 2009 Kan forresten legge til at dette blir om litt uti september, Så er jo ikke sikkert skjærgården er så fristende på den tiden. (dessuten er den dekket av olje ) Å du er der.. Lei en hytte da - følg det samme opplegget, men på hytta. Lær deg f.eks noen bra massasjetriks på forhånd :nigto: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. august 2009 #9 Del Skrevet 4. august 2009 Dra til fjells med telt for å fiske sammen. Husk å gi han noen fine runder i soveposen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 4. august 2009 #10 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Dra til fjells med telt for å fiske sammen. Husk å gi han noen fine runder i soveposen også! Støtter. Vet av erfaring at dette blir populært! Fjellet er fint i sept. Og å fiske er ikke så vanskelig som det ser ut, faktisk er det veldig gøy. Bare ikke få mer fisk enn han, det legger en demper på turen Endret 4. august 2009 av ¤Ella¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peazy Skrevet 5. august 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 5. august 2009 hehe.. takk for svar alle sammen trur det blir hytte eller telt på fjellet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå