Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Presser man seg da inntil den andre, gnir lårene mot den andre? Skrevet mest mulig? Snur man hodet synkronisk, altså følger den andre når man liksom skal sove?
Miss moneypenny Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Det tror jeg varierer litt fra person til person gitt! og det kommer vel litt ann på humøret og!
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 og det kommer vel litt ann på humøret og! Flørtehumøret ja. Jeg snakker om den 3 personen og ens egen partener her altså.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Presser man seg da inntil den andre, gnir lårene mot den andre? Skrevet mest mulig? Snur man hodet synkronisk, altså følger den andre når man liksom skal sove? Nei, virkelig, det gjør man da ikke. Man følger vanlig høflighet og egen komfort selv om man er ombord i et fly.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Flørtehumøret ja. Jeg snakker om den 3 personen og ens egen partener her altså. Det var ikke så lett å lese det av førsteinnlegget...så din partner gnir låret sitt inn mot en ukjent tredjeperson på fly? Det høres jo veldig spesielt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå