Gå til innhold

maiden fingertippvibrator

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest fast bruker. anonym

Velger å være anonym jeg. Litt pinlig dette. :oops: Noen som har prøvd maiden fingertippvibrator? Er den bra eller? Blir litt sliten i hånda noen ganger. Må bruke den for å få orgasme under samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dama har ikke prøvd den, men vi prøvde i vibrerende penisring som virkelig gjorde susen. Det er den beste penisringen vi noensinne har prøvd. Den heter "Rockin Rabbit" og fåes kjøpt hos Slettet. Reklame for eget foretak (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter). Du kan heller ikke linke til eget foretak i profilen, eller bevisst drive reklame for andre firmaer/nettsider ved gjentatte linker i innlegg eller signatur.

Remyline -Moderator-

Du kan også prøve ViaCreme som er en orgasmekrem som smures på klitoris. Begge disse funket iallefall på dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvt den, men lurer også på om den er god.

Kamasutra:

Hvordan funker denne her ViaCreme som du nevnte? Smøres den på klitorisen, så skal man få orgasme :-? Fortell litt om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIACREME - KVINNENS ALTERNATIV!

Hva er Viacreme?

Viacreme for Kvinner er en naturlig fremstilt krem som påføres klitoris og området rundt, og som stimulerer til seksuell lyst ved at den gir en "varmende og pirrende" følelse. Bruk av Viacreme skal gi en kraftigere orgasmefølelse og også gjøre det lettere for kvinner som sjelden eller aldri får orgasme å oppnå total seksuell tilfredsstillelse.

Hvorfor Viacreme?

Statistikker kan fortelle at et av tre forhold går over styr på grunn av seksuell frustrasjon og problemer i sexlivet. Med Viacreme opplever kvinner en sterkere følelse under samleiet - og kremen kan bidra til at samlivet og sex med partneren kan bli mye mer lystbetont. Men Viacreme kan også med hell benyttes sammen med vibratorer og dildoer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hmmm, hørtes interessant ut, Kamasutra :P tror jeg må gå til innkjøp av denne kremen :wink:

Takk for info`n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tusen takk for svar. Jeg gikk inn på secret.no, men fant ikke den penisringen du skrev om. ViaCreme hørtes jo fantastisk ut...

anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viacreme - Orgasmekrem for kvinner

Suksesskremen som har revolusjonert sexlivet til millioner av kvinner. Har du problemer med orgasme, er du ikke alene. Hvorfor ikke prøve å forbedre sexlivet ditt med Viacreme? Rekker til 6-8 gangers bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd Maiden og synes det var penger rett ut av vinduet. Vibrerer ikke kraftig nok når den møter motstand - og det gjør den jo! :rodme: Så jeg holder meg heller til gode gamle Samuraien, trofaste sliteren :sjarmor:

hmmm.... kanskje Maiden hadde gjort susen om den ble trimma litt?? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samuraien er blant de beste, men har du prøvd perlevibratorene... finnes mange forskjellige av dem. Samuraien kan også være litt for hard på klitoris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig Maiden er ok hvis en er veldig følsom, men for meg som er godt vant med Samuraien blir den for pinglete. Skjønner at sistnevnte kan bli for kraftig mot klitoris for noen, men selv synes jeg den er glimrende. Bruker den dog ofte kun på laveste hastighet og med "indirekte" trykk.

Har kun prøvd en perlevibrator, men syntes den var for pinglete... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du prøve en av god kvalitet. For eksempel "The Purple Panther" som også fåes kjøpt hos

Slettet. Reklame for eget foretak (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter). Du kan heller ikke linke til eget foretak i profilen, eller bevisst drive reklame for andre firmaer/nettsider ved gjentatte linker i innlegg eller signatur. Remyline -Moderator-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Var da voldsomt til secret.no reklame i denne tråden dah... men jeg tok meg da en tur.. og NÅ må jeg spørre.... denne butikken dyrere enn de fleste, på om ikke det meste, så ihvertfall på veldig mye.

Det er også en butikk som formodentlig spiller på navnet til secrets.no som er en kjent butikk drevet av en kvinne for kvinner..... for de som trodde det.. så har secret ingenting med secrets butikken å gjøre.

Så hva er det egentlig som gjør den så vannvittig bra?

jeg bare MÅ spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...