Salander Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Hei Har fått tilbud om en jobb i Kitch'n-kjeden. Noen som kjenner til de / har jobbet for dem? Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg har jobbet for diverse andre kjeder og det er stooore forskjeller i arbeidsforholdene / ryddighet på de forskjellige arbeidsplassen. Erfaringer mottas med stor takk:)
Gjest Gjest_Salander_* Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Hei Har fått tilbud om en jobb i Kitch'n-kjeden. Noen som kjenner til de / har jobbet for dem? Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg har jobbet for diverse andre kjeder og det er stooore forskjeller i arbeidsforholdene / ryddighet på de forskjellige arbeidsplassen. Erfaringer mottas med stor takk:) Den skulle selvfølgelig ligge i karriere og utdanningsforumet...
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Ja. Jeg trivdes ikke, men det er ryddige og ordentlige forhold. Grunnen til at jeg ikke trives blir for vanskelig å forklare, men jeg kan fint svare på konkrete spørsmål du lurer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå