Gå til innhold

Trenger sanger på norsk og evnt engelsk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Litt komplisert skal dette bli, for halvparten av gjestene er norske og resten er svenske, britiske og franske!

MEN tenkte allikevel at et par sanger eller flere, kan løsne på stemningen.

Dessverre finner jeg ikke noe på nettet som er gratis?! Veit noen av dere om noen gratis nettsteder eller har dere noe selv som dere vil gi bort?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tenker du da - på allsang til festen, eller salmer i vielsen?

Skrevet
Hva tenker du da - på allsang til festen, eller salmer i vielsen?

HEI

Tenkte på allsang på festen jeg: Velkommensan, takk for maten sang og slike ting.

Noen som veit teksten på en slik takk-for-maten sang? Finner det ikke, altså. Men tenkte jeg skulle sjekke ut biblioteket også.

Skrevet

Allsang er ikke vanlig i engelske brylluper, så det tviler jeg på om du finner. Med mindre du tenker på viser ala Beatles eller noe sånt.

Dessuten har man ikke takk for maten tale i England heller, hvis de har noe så sier de heller Grace i forkant av måltidet.

Vi skal ha flerspråklig bryllup, og dropper nok allsang hos oss.

Skrevet
Allsang er ikke vanlig i engelske brylluper, så det tviler jeg på om du finner. Med mindre du tenker på viser ala Beatles eller noe sånt.

Dessuten har man ikke takk for maten tale i England heller, hvis de har noe så sier de heller Grace i forkant av måltidet.

Vi skal ha flerspråklig bryllup, og dropper nok allsang hos oss.

Det er heller ikke vanlig i franske bryllup og derfor vi ønsker noe slikt-noe annerledes for noen-Sang/musikk lager stemning, håper vi.

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...