Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Nå har det seg slik at jeg er singel og jente, forelsker meg sjeldent og føler ikke at jeg får den helt spesielle kontakten som jeg ofte får med veninner. Den kontakten hvor vi er 100% på "nett" vi forstår hverandre der et blikk er nok, tenker de samme tingene og samtidig utfyller hverandre bra. Den gjensidige forståelsen er helt sentral. Men jeg er ikke lesbisk, ikke bifil heller. Lurer derfor på om dere får en slik kontakt med gutter og samboeren deres, kjæresten eller hva det måtte være? Eller er en slik dyp kontakt forbeholdt veninner? Skal jeg vente til jeg finner en gutt som jeg opplever dette med eller vil det aldri skje?
Gjest Fix Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Nå har det seg slik at jeg er singel og jente, forelsker meg sjeldent og føler ikke at jeg får den helt spesielle kontakten som jeg ofte får med veninner. Den kontakten hvor vi er 100% på "nett" vi forstår hverandre der et blikk er nok, tenker de samme tingene og samtidig utfyller hverandre bra. Den gjensidige forståelsen er helt sentral. Men jeg er ikke lesbisk, ikke bifil heller. Lurer derfor på om dere får en slik kontakt med gutter og samboeren deres, kjæresten eller hva det måtte være? Eller er en slik dyp kontakt forbeholdt veninner? Skal jeg vente til jeg finner en gutt som jeg opplever dette med eller vil det aldri skje? Akkurat det må du nesten avgjøre selv, men personlig venter jeg forhåpentligvis til jeg oppnår den type kontakt med en jente ja. Hvorfor nøye seg med mindre?
Christa Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 En slik kontakt kan du oppleve med både gutter og jenter. Jeg syns faktisk det er lettere å få slik kontakt med gutter/menn enn med jenter. Det er lettere å "lese" gutter. Har vokst opp sammen med gutter, og det er mulig det er en del av grunnen. Har lest litt om dette med å være venn med en av det motsatte kjønn og at noen mener det ikke kan gå uten at det er mer inni bildet. Jeg er litt usikker der. Har vanskelig for å forelske meg, men har hatt guttevenner som jeg har trodd også bare så meg som venn, men som i ettertid har vist seg å ønske mer... Samtid har jeg en guttevenn som jeg vokste opp sammen med. Vi har en helt unik kjemi, der et blikk er nok til at vi forstår hverandre. Han har også en helt super kone. :-) Ingen tvil om at kjemien er bedre mellom ham og meg enn henne og meg. Men vi har aldri gjort noen tilnærmelser overfor hverandre, og jeg har ikke ønsket det heller. Tror ikke han heller har gjort det. Han er en nær og god venn. Ikke noe kjæreste- emne. En slik kjemi som du etterlyser kan du altså meget godt finne i gutter. I mange gutter. Men jeg tror det hjelper å ikke tenke potensiell kjæreste, for det kan låse både deg og ham.
Gjest brutal_mann Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Har vanskelig for å forelske meg, men har hatt guttevenner som jeg har trodd også bare så meg som venn, men som i ettertid har vist seg å ønske mer... Sigh... Hvorfor skriver bare kvinner slike ting? Hvorfor ser en aldri det motsatte? Fordi menn som bruker så himla mye tid på deg har lyst å pule deg!!! Trege kvinnfolk ass...
Gjest Gjest_Christa_* Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Sigh... Hvorfor skriver bare kvinner slike ting? Hvorfor ser en aldri det motsatte? Fordi menn som bruker så himla mye tid på deg har lyst å pule deg!!! Trege kvinnfolk ass... Men for himmelens skyld, da mann. Så si det da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå