Gjest Gjest_mann_* Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Hei, husker jeg så en link her inne en gang hvor jeg kom innpå en side hvor man kan få tak i sex dukker, ikke oppblåsbare men god kvalitet. Finner ikke tak i siden igjen, noen som vet hva den heter? Husker du kan velge hårfarge, sminke, hvor store pupper hun skal ha osv... hjelp takk
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Litt OT kanskje, men åssen vaskes en sånn dukke? :klø:
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Er det Realdolls du tenker på, kanskje? Takk skal du ha, denne siden var det Jeg trenger ikke hjelp, det er mange menn som kunne tenkt seg å ligge med en slik bare som ikke tør å innrømme det... kanskje mannen din? :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 Takk skal du ha, denne siden var det Jeg trenger ikke hjelp, det er mange menn som kunne tenkt seg å ligge med en slik bare som ikke tør å innrømme det... Hvordan vet du det?
Gjest fisk Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Hva er prisen på en sånn ting? Å som noen andre spurte om tidlirere; hvordan vasker man dem?
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 Jeg vet det fordi jeg kjenner mange menn. Jeg tilbringer 8 timer 5 dager i uka sammen med mannfolk. Damer og sex er vel hovedtemaet og langt over halvparten har kone. Skremmende ja, men desverre ligger det i vårt instinkt. (sex osv) Jeg har pratet med min kone og hun er helt ok med at jeg skal kjøpe meg sex leketøy i og med hun aldri har lyst lengre. Den er ganske dyr, 30 000 kr. Tenkte ikke å kjøpe denne da, kanskje en fleshlight eller hva dem heter. Jeg skal anbefale denne siden til noen på jobben som sliter med sexlivet, og er villig til å betale en formue
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå