Gjest Gjest_bruden_* Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Hei alle dere som har kjøpt kjole på e-bay. Hvor lang tid tok det fra dere bestillte til dere fikk kjolen ? Og var dere fornøyd ? Er det noen som har sendt bilde av en kjole til en selger og fått sydd den ? I såfall hvordan var resultatet?
Anglofil Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Det tok ca. 1 mnd før jeg fikk kjolen, og jeg ble kjempefornøyd! Mvh Yvonne
Kamikatze Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Ikke kjole akkurat, men mellom to og tre uker for klær og større gjenstander. Men det er viktig å sjekke selgerens skussmål (feedback), og gjerne velge en med et visst salgsvolum. De er mer villige til å gå den ekstra milen, for en positiv tilbakemelding. I sørøstasia er det nyttig å vite at de oppgir størrelsene etter plaggmål, ikke etter kroppsmål. Og enkelte steder bruker tightere fit enn her, for eksempel Thailand. Jeg ville gått opp to thaistørrelser til comfy tøy, men én dersom jeg var Esben "Pirelli" Benestad ute etter ny kjole.
Gjest Gjest_bruden_* Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Hei igjen Takk for svar. Har dere noen selgere dere vil anbefalle ? Yvonne , fikk du sydd etter bilde eller valgte du en fra selgerens side ?
Anglofil Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Hei igjen Takk for svar. Har dere noen selgere dere vil anbefalle ? Yvonne , fikk du sydd etter bilde eller valgte du en fra selgerens side ? Jeg valgte en kjole fra selgerens side, men den ble skreddersydd meg, altså, jeg valgte ikke størrelse, sendte bare inn målene mine. Den satt som et skudd. Mvh Yvonne
lost_bird Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Tok 40 dager før jeg fikk min. Ble KJEMPEFORNØYD!
Sunshine Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Yvonne og lost_bird: Hvilke selgere brukte dere?
Christal Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 Jeg er en av de uheldige som var veldig misfornøyd med kjolen, den virket utrolig billig og målene de fikk hadde de ikke tatt hensyn til, vel kjolen var litt for stor, men altfor kort i armer og i lengde, de hadde ikke tatt hensyn til at jeg er høy, selv om jeg skrev dette. Tror egentlig ikke at kjolen ble sydd etter mål heller. Stoffet var veldig billig, lignet mer på en utklednings brudekjole enn en ekte brudekjole, ikke lignet den noe særlig på bildet heller. Kjolen fikk jeg sendt i retur, mot at jeg skulle få ny kjole.. den gang ei.. de tok alle pengene og ikke fikk jeg noe ny kjole.. lureri.. Og dette var fra en selger som heter: jinsenianhua58
lost_bird Skrevet 10. september 2009 #9 Skrevet 10. september 2009 Yvonne og lost_bird: Hvilke selgere brukte dere? Denne selgeren brukte jeg: http://myworld.ebay.com/landy4321 Jeg fikk denne selgeren anbefalt av en annen her på Kvinneguiden som har kjøpt kjoler fra ham. Vet også om flere andre fornøyde kunder hos ham.
Sunshine Skrevet 10. september 2009 #10 Skrevet 10. september 2009 Denne selgeren brukte jeg: http://myworld.ebay.com/landy4321 Jeg fikk denne selgeren anbefalt av en annen her på Kvinneguiden som har kjøpt kjoler fra ham. Vet også om flere andre fornøyde kunder hos ham. Jeg tror du har lagt inn feil link, for denne personen selger ikke kjoler.
Rachelma Skrevet 10. september 2009 #11 Skrevet 10. september 2009 Jeg tror du har lagt inn feil link, for denne personen selger ikke kjoler. Hei Jeg kjøpte mamma sin kjole og tre brudepikekjoler på ebay,kjempefornøyd. Jeg kjøpte hos "bridalmarket",der kjøpte jeg brudepikekjolene, de er litt seine med å svare på henvendelser men da var jeg jo utålmodi da.. kjolene var fantastiske,flott stoff og flott sydd etter mål,alle tre passet:) Mammas kjole kjøpte jeg hos "jackpeng8000",super selger og kjolen var fantastisk den også,sydd etter mål og sømmene flott. Tok ca en måned fra bestilling til jeg hadde den i posten oppi nord. Husk en ting da det er å be om å få nedskrevet verdien utenpå pakken,helst under 30dollar(200kr) tror de flest egjør det om man bare ber om det:)Tollen er noen griske typer(spy)lærem eg fort at jeg skulle be om verdienedstetting. Jeg har kjøpt det meste av hårpynt,tilbehør som tiara,hansker,underskjørt osv på ebay.super butikk:) Lykke til og håper infoen var til hjelp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå