Gå til innhold

"utroskap"?????

Ra|cer

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt type i snart 1 1/2 år og vi har det supert sammen! Men mens han var på ferie i sommer fikk jeg vite en litt merkelig ting av noen som går på skole med han! De fortalte meg at han hadde rota litt med en venninne av dem mens vi var sammen og at dette skjedde for omtrent 3 måneder siden! Jeg var ganske full og bare lo av det! Men i ettertid har jeg begynt å lure litt på om det er noe sant i det som blir sagt!

Grunnen til at jeg tror dette kan ha skjedd er at før han var sammen med meg så var han en skikkelig rundbrenner, som lurte andere jenter å sånn...

Men på den andre siden så har vi hatt det så godt sammen og alt virker så bra at jeg tror ikke det kan ha skjedd! Så meningene mine er ganske delte i 2 kan du si!

Hun som han angivelig har rotet med sier at dette skjedde, mens han sier det ikke skjedde! "alle" vennene hennes sier også at dette skjedde! Jeg har konfrontert typen min med alt dette, men han sier det ikke er sant! Syns litt synd på han, sitter der å har tårer i øynene for jeg tviler!

Men hva slags mennesker er det som føler seg bedre med å fortelle usanne ting? Og spre rykter å usanne ting på den måten? JEg blir så sint av slikt!

Kan dere hjelpe meg med noen intelligente råd om hva jeg skal tror og gjøre? For jeg får ikke sove om nettene, sitter å grubler å tenker på hvor mye jeg elsker den fantastiske gutten jeg er sammen med!

Håper dere kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:enig: Du må først og fremst bestemme deg for om du stoler på han eller ikke !!!

Hvis du stoler på han,,,,glem dette du har hørt. :blunke:

Hvis du derimot IKKE stoler på han,,,vel,,DA er jo saken grei,,,,, :-?

ENTEN ha en kjæreste du ikke har tillit til, eller droppe han !!!

Men; Ingen kjærlighet kan i lengden eksistere uten tillit !!! Bare så det er sagt - - -

Lykke til. Og stå på krava. :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:enig: Du må først og fremst bestemme deg for om du stoler på han eller ikke !!!

Hvis du stoler på han,,,,glem dette du har hørt. :blunke:

Hvis du derimot IKKE stoler på han,,,vel,,DA er jo saken grei,,,,, :-?

ENTEN ha en kjæreste du ikke har tillit til, eller droppe han !!!

Men; Ingen kjærlighet kan i lengden eksistere uten tillit !!! Bare så det er sagt - - -

Lykke til. Og stå på krava. :heiajente:

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rykter oppstår lett om en person legger dem ut. De går runden, og blir til slutt en sannhet - som alle mener å vite.

Kanskje oppstått av en som er interessert i ham selv, eller som er misunnelig, eller vi hevne seg for ett eller annet.

At hun som han angivelig har rotet med, sier det samme som resten av gjengen - er litt merkelig - men kan det være en venninnegjeng som har rottet seg sammen og går inn for å lage krøll? Eller lyger typen din?

Jeg tror jeg ville forlangt at han tok for seg disse som iflg. ham lyger - men kanskje ikke lett det heller. Eller jeg ville glemt hele greia, og arkivert det som en glipp fra hans side. Men jeg ville vel ikke nøyd meg før jeg visste hvem som løy...det er bare det, at noen ganger får vi ikke vite hva som er sannheten.

Da er det viktig at du vet hvor du skal arkivere denne saken. Kan du gå videre - og fortsette samlivet, eller er alt ødelagt. Det vet bare du. Du får snakke med typen din, be han være ærlig, så du kan bli ferdig med saken. Det kan være han forteller deg sannheten.

Om noen spredde rykter om meg, at jeg rotet rundt med en annen - og dette var løgn - så ville jeg tatt for meg ryktemakerne og kjeftet dem huden full. Faktisk hadde jeg vært rasende.

Men kanskje ikke alle reagerer på samme måte - vi er alle forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

slike ting som dette er resultatet av att folk ikke klarer å holde seg til en partnere, eller gifte seg om man vil. Denne lettsindigheten er rota til mye vondt, bedre å vente til man blir gift slik at man slipper slikt skit. Og såkalte "rundbrennere" er ikke gutter som er verdt å samle på, de ødelegger ikke bare for seg selv men også mange mange andre som må lide. Drittverden ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...