Gjest Gjest_petruska_* Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Jeg hadde gledet meg til mandagsksvelden på TV3 med Lipstick Jungle kl. 21.30. Har ikke sett serien før, og har forstått det sånn at den allerede har gått i to sesonger? Var det tredje sesongen som begynte nå på mandag på TV3, eller var det første episode fra sesong 1?? :klø: Hadde håpet på en serie som lå opp imot kvaliteten til SatC, men ble lettere skuffet. Nå har jeg bare sett første episode, men det virket bare som atter en dårlig kopi av Bradshaw og co. Virket dessuten veldig kaotiske og på tuppa alle jentene, selv om jeg har en svakhet for Brooke Shields, hun er kul som alltid. Noen andre som så episoden på mandag, og hva synes dere?
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Om jeg ikke misforsto fullstendig, ble det kun laget to sesonger av serien, så mandagens episode var enten sesong en eller to. Tror jeg så TV3 reklamere for sesong to, men vet ikke sikkert. Jeg har sett dem før på en utenlandsk kanal og jeg liker serien utrolig godt. Jeg kom riktignok ikke inn i den før litt uti sesong to, men syntes den var fin og synes det er synd at den er tatt av skjermen. Den ligner på Sex and the city fordi det er kvinner i New York, men bortsett fra det så synes jeg den var annerledes og det var andre mennesketyper. Gi den litt tid du. Jeg husker også at jeg syntes første episode av sex and the city var ganske dårlig...
Gjest Gjest_petruska_* Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Gi den litt tid du. Jeg husker også at jeg syntes første episode av sex and the city var ganske dårlig... Hm, ja, jeg har nå sett ferdig episode 2 (www.megavideo.com) og trenger ikke gi den med tid. Synes faktisk serien virker veldig hyggelig, koser meg og flirer og ler, og den utroskaps-greia til Nico er jo faktisk også ganske spennende å følge med på. Også ganske interessant å følge de begynnende ekteskapelige problemene mellom Wendy og mannen. *hekta* Anbefales! Ja, første episode av SatC var den verste igjennom alle 6 sesongene. Fant ut at TV3 nå sender sesong 1.
MissStiles Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Jeg har sett ferdig både sesong 1 og 2 av den serien og elsker den! Kan absolutt anbefale deg å følge med videre. Synd det ikke lages flere episoder.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Det ble ikke laget flere sesonger fordi forfatteren av bøkene avsluttet serien. Kjempe herlig serie, mix av frustrerte fruer og sex og singelliv, bare bedre Har sett hele serien, og blant serier i denne sjangeren er dette min klare favoritt.
imeria Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 Synes den virker helt grei hittil. Passe fin underholdning en mandags kveld. Og Kirby hever jo serien noen hakk - herregud så kjekk han er! :rødme: !
Wonders Skrevet 20. august 2009 #8 Skrevet 20. august 2009 men hva kan dette sammenlignes med? Jeg liker sex and the city. Men kan ikke fordra disse gamle overfølsomme hysteriske kjærringene i frustrerte kjærringer..... Er dette om gamle damer uten menn men banka fast i barn? El fri og frank karriærekvinner+++???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå