Gå til innhold

ny sexpartner

Fremhevede innlegg

Gjest chicken
Skrevet

hva skjeeer? han tar ikke på meg nedentil i det hele tatt. dette er helt nytt for meg. vi gjør alt annet, og veldig lidenskapelig, og vi har lange forspill. mye klining og kyssing, jeg tar på han overalt, mens han tar på meg nesten overalt. jeg syns dette er kjemperart. han virker bittelitt sjenert, men på en annen måte ikke i det hele tatt, så jeg forstår ikke hva som er grunnen. dette holder liksom ikke helt, for selv om jeg blir tent av å bare kline og ta på han så vil jeg jo at han skal ta på meg så jeg blir enda mer kåt før vi begynner med selve samleiet. vet ikke hvordan kan skal si det uten at han tar det ille opp. pluss at jeg ikke klarer å bli like våt når han ikke tar på de riktige stedene.. hva skal jeg gjøre!!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta hånden hans og legg den der du vil han skal ta på deg, og så forteller du med en leken og sexy stemme hva du liker!

Skrevet

Jeg ville nok gjort som gjest sier. Om det ikke funker ville jeg nok spurt han om hvorfor, men ikke i en anklagende eller negativ tone. :)

Gjest chicken
Skrevet
Jeg ville nok gjort som gjest sier. Om det ikke funker ville jeg nok spurt han om hvorfor, men ikke i en anklagende eller negativ tone. :)

ja, vet ikke helt om jeg tør, men god ide. dette med hvorfor har jeg tenkt litt på; han vet vel at vi liker å bli tatt på..? han har hatt dame lenge før også, han må vel ha tatt på henne. føler nesten at han syns jeg er ekkel..

Skrevet
ja, vet ikke helt om jeg tør, men god ide. dette med hvorfor har jeg tenkt litt på; han vet vel at vi liker å bli tatt på..? han har hatt dame lenge før også, han må vel ha tatt på henne. føler nesten at han syns jeg er ekkel..

Tør du å ha sex med han burde du tørre å vise enkelt hva du vil og/eller fortelle han det, synes jeg. :) Om han hadde vært sammen med x-dama lenge kan det jo tenkes at hun ikke ville bli tatt på der nede og at han derfor lar være, som en vane e.l?

Gjest chicken
Skrevet
Tør du å ha sex med han burde du tørre å vise enkelt hva du vil og/eller fortelle han det, synes jeg. :) Om han hadde vært sammen med x-dama lenge kan det jo tenkes at hun ikke ville bli tatt på der nede og at han derfor lar være, som en vane e.l?

sant sant, må nok gjøre det ja. skulle tro alle likte å bli tatt på mens de har sex da.. uansett vet han vel at hun i så fall er et unntak. merker at jeg er litt opphengt i dette her, skjønner det bare ikke

Skrevet
Putt han i din X-file?

:jepp:

Eller kommuniser: Snakk med ham. Si at du liker å bli tatt på, forklar hva du liker og hvorfor du liker det - gjør det sexy og forklar ham i detalj hvordan det får deg til å føle deg.

Gjest Gjest_mann38_*
Skrevet

Her er det snakk om enkel kommunikasjon...

Når dere ligger i sengen (annet sted) og det begynner å dra seg til og bli heftig... ta hånda hans og legg til rette... og vis med kroppsbevegelser at du liker det... og poff, da er det ordnet :)

Gjest womenwomen
Skrevet
Her er det snakk om enkel kommunikasjon...

Når dere ligger i sengen (annet sted) og det begynner å dra seg til og bli heftig... ta hånda hans og legg til rette... og vis med kroppsbevegelser at du liker det... og poff, da er det ordnet :)

Støtter denne jeg !

Tror mannen er for sjenert og usikker - om han ikke tør å ta på musa - men konsentrerer seg kunn om alle andre plasser . Kjempe kjedlig og irriterende .

Nei - dette må du bare si ifra tydelig om - hva du vil ha mer av .Og vis han hvordan du vil bli berørt . Ta hånda hans og vis hva du syns er passe lette eller hard stimuli .Vis hvordan du bruker å gjøre det selv osv Lær han å gjøre like dan .Snakk åpent om sex - det er jo 1. bud for å få et godt sexliv .

Tør du virkelig ikke snakke om sex med kjæresten din ? Er det derfor du skriver inn på KG om råd ? Hjelper deg lite jente - om du ikke tør å snakke om sex med han selv .Er jo HAN du har sex med . Ikke oss KG brukere .

Du trenger å få et mer avslappet og naturlig forhold til sex. Virker som TS er litt sjenert og flau selv .Og ønsker at mannen skal være tankeleser .Så hun slipper å be om det hun vil ha selv : ) Hi hi - hvorfor er du så sjenert jente ? Hva kommer det av ?

Gjest superbad
Skrevet

Igjen to stikkord: "Doktor" og "Greve".

Skrevet
Støtter denne jeg !

Tror mannen er for sjenert og usikker - om han ikke tør å ta på musa - men konsentrerer seg kunn om alle andre plasser . Kjempe kjedlig og irriterende .

Nei - dette må du bare si ifra tydelig om - hva du vil ha mer av .Og vis han hvordan du vil bli berørt . Ta hånda hans og vis hva du syns er passe lette eller hard stimuli .Vis hvordan du bruker å gjøre det selv osv Lær han å gjøre like dan .Snakk åpent om sex - det er jo 1. bud for å få et godt sexliv .

Tør du virkelig ikke snakke om sex med kjæresten din ? Er det derfor du skriver inn på KG om råd ? Hjelper deg lite jente - om du ikke tør å snakke om sex med han selv .Er jo HAN du har sex med . Ikke oss KG brukere .

Du trenger å få et mer avslappet og naturlig forhold til sex. Virker som TS er litt sjenert og flau selv .Og ønsker at mannen skal være tankeleser .Så hun slipper å be om det hun vil ha selv : ) Hi hi - hvorfor er du så sjenert jente ? Hva kommer det av ?

Så tøff du er, da, jeg klarte ikke å snakke åpent om sex og hvor frustrert jeg var med min første kjæreste... Man blir litt tøffere med erfaring, men mange er litt sjenerte i ungdommen, vet du. Her kan hun få råd av andre jenter, som kanskje har vært i samme situasjon selv. Jeg har fått masse fine råd i nettforum opp gjennom tidene, jeg. :-)

Skrevet

Kanskje han er redd han ikke får lov eller er redd for å gjøre noe du ikke liker. Du kan jo føre hånda hans dit eller spørre om han vil kjenne på musa di... De fleste gutter synes mus er kjempeinteressant å kjenne masse på og er noe de gjerne vil gjøre mye og ofte. :jepp:

Gjest chicken
Skrevet
Støtter denne jeg !

hadde han vært kjæresten min hadde det vært en annan sak. vi bare dater litt, og helt i starten er det vanskelig å gi kritikk i senga, føler hvertfall jeg. vi ikke at han skal misforstå eller ta det ille opp. så KLART jeg vil at han skal være tankeleser!! :gjeiper:

Gjest Gjest_mann38_*
Skrevet

Mitt innlegg var ment på en måte slik at du gir "konstruktiv kritikk" uten å si noe men snarere bare leder vei kontra det å verbalt si at "det er feil" osv..

Av egen erfaring så har jeg vært usikker på hva kjærester har likt og ikke likt og har vært takknemlig for de fysiske ledetråder som har kommet ved hjelp av bevegelse og stønning osv.. Skjer tilogmed i dag etter mange år med samme jente :)

Gjest womenwomen
Skrevet
hadde han vært kjæresten min hadde det vært en annan sak. vi bare dater litt, og helt i starten er det vanskelig å gi kritikk i senga, føler hvertfall jeg. vi ikke at han skal misforstå eller ta det ille opp. så KLART jeg vil at han skal være tankeleser!! :gjeiper:

Hvorfor skal han ta veiledning og læring som kritikk .han er vell ikke så lite lærevillig - i såfall vil han aldri bli en bra elsker - om han ikke er i stand til å lytte og kommunisere med deg ...da er forholdet dødfødt ! Og da er det vell liten vits i å satse på noe forhold med han - om han aldri overhodet lytter til deg .

Min mann gjord ikke det, tok det ikke som kririkk ,men er lærevillig og utforskende - og flink til å lytte til meg , veldig oppmerksom i sengen .Men han ble mer selvsikker etter at han hadde fått veiledning fra meg ...Jeg spurte han samtidig masse spørsmål om hva han likte , da han og var ny for meg .Samtidig som jeg beskrev og forklarte og viste fysisk hva jeg likte med hans hender .Jeg styrte hans hender på meg selv . .Hvordan han skulle bruke hendene på meg osv . Syns det gikk helt fint og naturlig for seg ...

Men jeg skal innrømme det tok ca 14 dager før jeg gjorde dette ...Men strax forholdet var " seriøst " fixet jeg de små ting jeg ikke var helt fornøyd med ...Og det ble mega stor opptur for sexlivet vårt . Var bare litt veiledning som skulle til - så ble sexen en orgasmisk nytelse av dimensjoner - Så PREMIE for å lære vekk - fikk jeg så absolutt : )

Hvorfor late som han er verdensmester - når han ikke er det ?

Kunn du er expert på din egen kropp - så derfor skjønner jeg ikke hvorfor du er redd han skal ta veiledning som kritikk ? Jeg tror han blir bare glad - for veiledning .Tror ikke han vil oppfatte det som kritikk .

Men NB ! Gi veiledning raskt .Tror han kan bli skuffet om den teknikken han har brukt på deg i 2 mnd - og han trodde var optimal for deg - viser seg å være helt feil ... Bedre å rette opp med en gang .

Du kan jo samtidig benytte anledningen og si at du gjerne vil at han skal vise deg hvordan han liker å bli runket og hvor han liker å bli tatt på ? Spør om han vil ha glidekrem på - når du koser med han etc .Mange menn syns det er best med glidekrem på pikken .Da kan man berøre dem lettere og .Fingrene glir så lett over pikkhodet osv da .

Så læringen går begge veier .Bedre å erkjenne dere begge er grønne på hverandre ...enn å leke erfaren super elsker .For det er ingen .Alle må opptre litt ydmykt og lærevillig ovenfor en NY fremmed partner - uansett hvor erfarne man er og hvor gamle man er .Det som fungerte på Xèn - trenger ikke fungere på den nye osv Selv godt voksne folk vet dette ! Er en selvfølge mener jeg - å være lydhøre & oppmerksom ovenfor den annens ønske og behov .

Dumt å ta veiledning som kritikk ..da bør man finne seg noe annet å gjøre ...he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...