Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken bruker du i farve nr og merke, er du fornøyde? Fortell gjerne om du er mørk eller lys.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri klart å finne meg en god blyant, så holder meg til koksgrå øyebrynskygge jeg :sjenert:

Skrevet

Jeg har vært fornøyd med den lyseste til Max Factor og Isadora. Liker Isadora sin best, den er lettest å spisse uten at den knekker. Selv om jeg kjøper den lyseste til både Max Factor og Isadora, tror den heter "blonde", så blir den fortsatt litt for mørk. Og jeg er mørk blond. Eyebrowlineren til Hennes & Mauritz er også god, og billig!

Skrevet

brun fra H&M

Skrevet

Har brukt Dior sin i mange år, og trodde det var det aller beste. Helt til jeg prøvde øyebrynsskygge (ID Bare Minerals sin)! Dette er 100 ganger bedre og ser mye penere og mer naturlig ut. Jeg har brunt hår og bruker en sjokoladebrun farge i øyebrynsskyggen.

Skrevet

Jeg synes Dior har den beste brynblyanten for meg. Jeg har svartfarget hår, og bruker en farge som heter svart, men som kanskje er litt mer koksgrå, og som ser naturlig ut. :) Jeg har mørke bryn i utgangspunktet, men de kunne gjerne vært fyldigere.

Skrevet

Jeg farger som oftest brynene mine, men viss ikke så er brynsblyanten fra Sans Soucis veldig god, da blir det den mørkebrune. Jeg liker at de skal se naturlige ute, denne farger godt bare hårene og så lager jeg avsluting på endene.

Skrevet
brun fra H&M

Samme her.

Jeg er forøvrig svært lys, og har gyldent hår med rødskjær.

Skrevet

Blonde fra H&M eller Lingering fra MAC.

• 2 uker senere...
Skrevet

Elsker lancome sin. Den med en liten børste i enden. Tror den jeg bruker er medium, og den er nydelig både når jeg har mørkebrunt, medium og ganske lyst hår:) Jeg har opprinnelig mellombrunt hår og ganske kraftige brune øyenbryn(ca. idol Tone, men litt lysere)

Gjest Gjest_Gro_*
Skrevet

Jeg har tidligere vært kjempefornøyd med både h&m, max factor og isadora. Men etter at jeg nå har prøvd en brun øyneskygge og en litt "hard" liten skråbust-kost går jeg ikke tilbake til blyanten. Mye lettere å legge fint, og resultatet blir MYE finere. Til og med hvis du har tynne bryn. Anbefaler deg og prøve dette :) Men skal du absolutt ha en blyant, er min mening at de billige er like gode som de dyre. Så lenge du finner den fargen som kler deg best :)

Skrevet

Jeg bruker den fra h&m og er fornøyd med den.. Men skal kjøpe meg en øyenskygge og heller fylle med den tror jeg. Men leter du etter en blyant er den fra hennes veldig bra!

Skrevet
Jeg har tidligere vært kjempefornøyd med både h&m, max factor og isadora. Men etter at jeg nå har prøvd en brun øyneskygge og en litt "hard" liten skråbust-kost går jeg ikke tilbake til blyanten. Mye lettere å legge fint, og resultatet blir MYE finere. Til og med hvis du har tynne bryn. Anbefaler deg og prøve dette :) Men skal du absolutt ha en blyant, er min mening at de billige er like gode som de dyre. Så lenge du finner den fargen som kler deg best :)

Jeg har også prøvt med brun øyenskygge, ser mye bedre ut!

Hvilken bruker du? Finns det egen øyenbrynsfarge som skal brukes med kost?

• 5 uker senere...
Skrevet

det er en fra Mac den er veldig god... den er tynn, og den er enket å pøføre uten at det blir unaturlig. den trenger du ikke spissse, det er en sånn du snyrrer opp ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...