Gå til innhold

Forvirret igjen..

Gjest Gjest32

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest32

I helgen traff jeg igjen en kompis jeg ikke har sett på 10år. Vi har gjennom disse årene holdt kontakten via mail, sms osv, men ikke sett hverandre da vi har bodd i hver vår kant av landet.

Nå bor han bare en liten time unna meg og jeg skulle til byen hvor han bor. Avtalte at jeg og ei venninne skulle overnatte hos han. Før vi møttes pratet vi mye på tlf. Hadde lange samtaler over 3 timer osv og det var som det bare var ei lita uke eller noe siden vi så hverandre sist.

Alltid har det vært en flørtete tone mellom oss, men det har aldri skjedd noe. Da jeg møtte han nå i helgen ble jeg overrasket over at jeg følte meg veldig tiltrukket av han. Vi hadde det kjempegøy sammen, flirte og lo og var ute på byen sammen. Ingen av oss var fulle, men da vi kom hjem til han på natta klarte vi å begynne å rote litt. Vi hadde ikke sex, men ble en del heftig klining..

Dagen etter var det som om ikke noe hadde skjedd og vi var tilbake på "kompisplanet". Da jeg skulle hjem fikk jeg en veldig god klem og han sa at vi måtte ses igjen snart osv.. Holdt blikket mitt lenge da jeg dro..

Så nå har jo jeg begynt å tenke masse på han i ettertid. Vi har mye til felles, det er ingen som får meg til å le så mye som han osv så det er vel bare naturlig at jeg har lyst til å tilbringe mer tid med han.

Men nå får jeg bare korte svar på sms hvis jeg sender han det.. Har spurt om han vil komme og besøke meg til helgen, men det har han ikke svart på..

Jeg kjenner jeg er skikkelig stresset av det her for jeg har ikke lyst til å miste han som en venn om han ikke vil noe mer.. Men hva tror dere han tenker? Angrer han? Tenker han over det selv?

Jeg er redd for å plumpe ut med at jeg vil vi skal prøve oss på et annet plan enn kun vennskap, men man er jo redd for å bli avvist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ung mor

MIN erfaring når det kommer til gutter som ikke kan fortsette å kline med deg dagen derpå...er dessverre...at de angrer....

Det kan jo se ut som om det er tilfelle her også... siden han holder seg unna liksom...

Seriøst, drit i han noen dager! og han kommer nok tilbake som en venn etter å ha roet seg litt ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest32

Ja, er det jeg tenker også.. fyren er 38år og vi har snakket om alt mellom himmel og jord tidligere.. Syns ikke det bør være noe anderledes nå.

Om han kun vil være venner, greit nok.. men syns jo vi uansett burde ha fått avklart temaet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jolly_*

Jeg er nesten helt sikker på at han har litt hetta. Han svarte ikke på smsen din! Ja, du må ignorere ham en stund. Menn er sjelden interessert i å avklare noe, spesielt ikke i en sånn situasjon.

Dere kan fortsatt være venner! Men du er kanskje interessert i noe mer ...

Omtrent det samme skjedde med meg, jeg ble litt interessert etter at vi hadde klina i fylla mens han fikk angst. Det tok litt tid, men jeg mistet litt interessen, også snakket vi litt om det, bare sånn; "åh ja vi klinte jo i fylla, det var jævlig teit, ja sånn som skjer" og nå er vi venner igjen og episoden er glemt!

Men hvis jeg hadde teksta ham i dagene etter det skjedde og ville snakke om det da tror jeg han ville fått enda mer angst for en eller annen vanskelig konfrontasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest32

Joda, han har svart på sms.. Men det har veldig korte svar.. Men begynner med "Hei vennen :)"... Så da er det jo ikke rart jeg blir frustrert av dette her..

Jeg er i utgangspunktet klar for å finne ut om det er noe "mer" der jeg, men overlever nok hvis han ikke er interessert heller. Jeg bare er ikke så godt på det å gå rundt sånn her og lure. Mener det hadde vært best å få det avklart med en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Jolly_*

Ja. Jeg skjønner deg kjempegodt. Det er ikke lett. Jeg håper det ordner seg!

Det kan jo hende han er interessert også, man vet jo aldri.

Jeg snakker bare av egen erfaring. Og da har de aldri vært interessert, når de har oppført seg liknende som det du beskriver (selv om de skiver hei vennen). Altså de kan ha vært litt interessert, men ikke veldig. Og når man er venner blir de (menn) veldig stressa og redd for å såre/bli konfrontert og sånn.

Og jo mer ivrig/masete du virker jo mer trekker han seg tilbake på en slu og konfliksky måte - kanskje (igjen, fra egen erfaring)

Hvis du føler at du ønsker å avklare det med ham må du vel nesten oppsøke ham og spørre ham rett ut? Altså på en sånn lett måte, sånn; syntes du det var dumt at vi klina, eller? Med sms blir det mye tolkning!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han angrer litt, og er redd for at du skal forvente deg noe mer (et forhold f.eks). Men det er bare min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...