Gjest litt rådvill Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Hei, jeg skal kjøpe bursdagsgave til en 10-år gammel jente, og for en gangs skyld er jeg rådvill. Er det noen her inne som har noen supre tips?
Gjest litt rådvill Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 trådstarter her: tenkte kanskje på noe slikt som en film. Hvis jeg kjøper klær, er det noe som er spesielt kult? Eller spesielt ut?
Skildring Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 (endret) Kjøp en bok til henne, evt. en lydbok. Kan anbefale Kabalmysteriet av Jostein Gaarder. http://www.platekompaniet.no/Lydbok.aspx/L...d=9788242112033 endring: la til link Endret 4. august 2009 av Skildring
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Vet ikke prisklasse du er ute etter, men vi kjøpte englebarna-smykke til ei 10år gammel jente nå. Koster kr 198,- på Bjørklund. Ble tatt veldig godt imot hos henne hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Har 10 åring selv. Klær, smykker, assossiarer fra H& M og Glitter. Klær, sportsting osv. Men tenkte på en ting som har vært veldig populært med venninnene her i sommer. På bokhandelen har det kommet en serie som heter Top Model (høres forferdelig ut) Bl.a en bok der du designer klær. Fulltreffer her... Den boka kostet cc 100.- Mange forskjellige ting i serien.. Lykke til
Peazy Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 Har en søster på 10 år. Da hun fylte 10, ønsket hun seg klær. Tights og kjoler/tunika.
mross Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Alt av Hannah Montana kan slå ann, WOW klær, gavekort på kino, bøker som allerede nevnt. Klær i all slags varianter, skoledagbok, matboks, drikkeflaske. Alt dette er ting min tiåring digger lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #8 Skrevet 5. august 2009 Alt av Hannah Montana kan slå ann, WOW klær, gavekort på kino, bøker som allerede nevnt. Klær i all slags varianter, skoledagbok, matboks, drikkeflaske. Alt dette er ting min tiåring digger lykke til! På WOW har de jo salg nå så du får fine hettegensere og hettejakker til rundt 100-lappen.
Babyrus Skrevet 5. august 2009 #9 Skrevet 5. august 2009 10 år gamle jenter elsker søte smykker, armbånd og annet stæsj som de kan ha på seg som glitrer. Foreslår at du kjøper noe av den typen der, men husk at 10åringer også er flink til å miste/ødelegge det de har på seg, så ikke kjøp noe veldig dyrt som hun ikke kan gå med til vanlig. Hello Kitty er jo også kjent for å være elsket av små jenter uansett alder. Det fins jo utrolig mye Hello Kitty på H&M og andre steder som passer perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå