Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over denn bloggen: fin vindusfolie og syntes det var veldig stilig med den vindusfolie, men lurer på hvor jeg kan finne sånn en? har letet på internett, men finner ikke noe:( ser en del har spurt henne hvor hun har fått den fra, men ingen svar. Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. Men har selv lyst på det, så jeg henger meg på her.

Det jeg ønsker meg en noe som er forholdsvis enkelt å få av igjen. :)

Skrevet

De fleste fargehandlere har vindusfolie. Ikea har også. ellers er det bare å google det. Da kommer det opp mange forhandlere.

• 3 uker senere...
Skrevet

Prøv på Jænia, jeg kjøpte vindusfolie der igår.. spørs om de har mønsteret du ønsker.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_jannicke_*
Skrevet

De har stort utvalg av vindusfolie hos firmaet Vindufolie. Webside:

www.vindufolie.no

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Er det vanskelig og få vindusfolien av igjen? Jeg bor i leid leilighet og vet ikke hvor populært det blir hvis jeg ikke får den av igjen

Skrevet

Jeg kjøpte min vindusfolie på Tapetshop.no...veldig enkelt og kjapt. Har brukt min på vindu på badet for å hindre innsyn. Den festes uten bruk av lim. Dusjer litt såpevann på vinduet, fjerner en beskyttelsesfolie bak på "filmen" og fester den bare til vinduet. Den suger seg fast selv. Du kan ta den av og sette den opp igjen og det er ingen limrester.

Folien fås kjøpt i forskjellige størrelser. Har bilde av min vindusfolie på bloggen min;) www.nr14.wordpress.com

Skrevet

Hva med sånn stype som hindrer innsyn, men ikke "utsyn" uten å være spesiell mørk eller med mønster? Finnes det å få tak i?

Kunne ikke se at det fantes på linkene som nevnt over?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...