Gå til innhold

Sex for en million..?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kansije er jeg billig, men jeg er ærlig.

Jeg syns en million er alt annet enn billig! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om ei dame ville gitt meg en millon for en natt så må det være en stor grunn til det, at ingen vil ta henne gratis. Hun må nok være veldig lite tiltrekkende, gammal eller retard.

Men men, heldigvis så er ikke penger noe problem så slipper tenke i de baner.

Gjest womenwomen
Skrevet
En liten avart av "hvem kjendis ville du ligge med" tråden..

Hvis en mann tilbød deg en million for ei natt, ville du gjort det?

og da for menn:

Hvis en kvinne tilbød deg en million for ei natt?

Hva måtte evt summen vært?

Ja selvfølgelig ville jeg ligget med en som bydde meg 1 million ...for 1 natt .

Å si nei til et så utrolig bra tilbud - er jo galskap mener jeg .

Skulle nok klart å nyte det - uansett hvor lite attraktiv han var fysisk ...- er bare å lukke øynene og tenke på en annen " kjekkas " istede ! he he

Skrevet

Med mindre han så ut som Grinchen, så ja. Lett.

Skrevet
Jeg syns en million er alt annet enn billig! :ler:

Godt poeng :fnise:

Gjest Gjest_Ingrid_*
Skrevet

Helt klart!

En million er mye penger som jeg kunne ha levd på leeenge.

Mannen min hadde garantert gitt meg lov, sikkert oppmuntret meg også.

Synes nesten det hadde vært slemt å sagt nei til en som tilbydde meg en million for å ha sex med meg.

Gjest Gjest_Ingrid_*
Skrevet
En million? Hahaha. For ti tusen skulle jeg hatt sex med Gerd-Liv Valla og Roseanne Barr samtidig. Nei, vent, jeg er nok billigere enn som så. Antakelig kunne jeg ha sodomisert hele det bulgarske kvinnelandslaget i vektløfting for en god middag og et par flasker vin. Dersom det vanket dessert og kaffe på toppen skal du ikke sett bort fra at herrelandslaget også kunne fått litt kos.

:legrine:

Gjest Marillia
Skrevet

Tror mannen min hadde protestert i dag, men hadde jeg vært singel, så hadde jeg vel takket ja (med mindre mannen var direkte motbydelig)

Skrevet (endret)
Selvsagt! For en million natten ville jeg absolutt hatt sex med en. Tror til og med sambo ville oppmuntret meg til det...!

Samme her. Og jeg synes han burde gjort det også. Er ikke mange menn jeg ikke hadde gjort det med, så lenge han hadde vasket seg godt på forhånd.

Endret av Glør
Skrevet

Det skal en veldig stygg dame til for at jeg ikke tar imot penger for å ligge med henne. Fantastisk timelønn.

Skrevet (endret)

Hvis jeg var i et forhold, no way, hvis jeg var singel, antageligvis.

Endret av Thrusthamster
Skrevet

Hva er en million verdt, hvis jeg får herpes, aids og hepatitt c? Jeg må vite mer. Kan han bruke kondom? Har han kjønnsvorter? Hvordan er den økonomiske situasjonen min?

Jeg har det for godt til å hoppe på en mann som kan ødelegge helsa mi. Om dette er et sånt "alle jenter er horer"- eksperiment, så greit for meg. Det er ikke aversjoner mot salg av sex som gjør at jeg ikke vil.

Skrevet
Hva er en million verdt, hvis jeg får herpes, aids og hepatitt c?

Hvis jeg først hadde hatt AIDS og Hepatit C så hadde jeg ikke bekymret meg for herpesen. ^^

Gjest Gjest_mann38_*
Skrevet

neida, dette var ikkenoe "alle damer er horer" eksperiment :)

Forutsetningen for spm er jo at alt er trygt, man er renslig, sykdomsfri osv..

Men for kveruleringens skyld:

Hva er nedre "beløpsgrense" da for et sånt tilbud?

Gjest Gjest_Marte_*
Skrevet

Ja, selvsagt hadde jeg gjor det for en million - enten jeg er gift eller ei. For meg hadde det betydd et liv uten gjeld omtrent og det hadde passet meg veldig godt.

I tillegg ser jeg jo for meg Robert Redford fra filmen - han kunne fått meg til sengs for langt lavere sum - om noen sum i det hele tatt :ler:

Gjest Prippen gjest =P
Skrevet

hmm jeg får vel være en av de som sier nei jeg da! selv om jeg er singel, og "fattig" :fnise:

Jeg hadde fått så dårlig følelse etter på, bare tanken på at man er kjøpt og betalt.. syns jeg er litt ekkel!

men men.. hver sin smak =)

Gjest Chrizzy
Skrevet

Nei, det ville jeg ikke gjort, med mindre han var kjekk og jeg hadde lyst på han i utgangspunktet. Nei, ikke da heller. Og jeg er å ærlig! Tror mannen hadde blitt skikkelig sur på meg så jeg kunne nok ikke fortalt han om alle pengene vi gikk glipp av :ler:

Nå er jeg oppvokst med mye penger, kanskje det har noe å si. En million forsvinner så fort som fy. I dag har vi helt normal økonomi, eller vi har ikke det siden vi har bare en inntekt, men jeg hadde ikke gjort det likevel.

Basta :)

Skrevet
Hva er nedre "beløpsgrense" da for et sånt tilbud?

300000,- Alt under er uaktuelt.

Skrevet

Man er dum om man hadde sagt nei til det, synes jeg.

Jeg hadde nok ikke gjort det, tror jeg hadde blitt altfor skeptisk til hva slags baktanker det var.

Jeg er IKKE verdt en mill!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...