Gå til innhold

Sex for en million..?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_mann38_*
Skrevet

En liten avart av "hvem kjendis ville du ligge med" tråden..

Hvis en mann tilbød deg en million for ei natt, ville du gjort det?

og da for menn:

Hvis en kvinne tilbød deg en million for ei natt?

Hva måtte evt summen vært?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg var singel: kanskje. Nå: nei.

Gjest kvinne 40
Skrevet

Det er veldig enkelt: En mann jeg ikke ville ligget med uten kompensasjon, ville jeg heller ikke ligget med for penger. Han blir ikke mer tiltrekkende av en feit lommebok, og i alle fall ikke når han bruker pengene til å kjøpe mennesker (sex/vennskap).

Du kan kalle meg hykler, si at jeg ikke vet hva jeg snakker om, at jeg gjør meg bedre enn det jeg er, og at alle har sin pris.

Men jeg fikk et slikt tilbud for mange år siden, og jeg takket nei den gangen, og jeg ville takket nei i dag også.

Gjest mann45
Skrevet

En million? Hahaha. For ti tusen skulle jeg hatt sex med Gerd-Liv Valla og Roseanne Barr samtidig. Nei, vent, jeg er nok billigere enn som så. Antakelig kunne jeg ha sodomisert hele det bulgarske kvinnelandslaget i vektløfting for en god middag og et par flasker vin. Dersom det vanket dessert og kaffe på toppen skal du ikke sett bort fra at herrelandslaget også kunne fått litt kos.

Gjest Gjest_Emma_*
Skrevet

Jeg hadde ikke gått så langt som mann42 (hehe), men relativt normal sex som ikke varte i ett døgn hadde jeg glatt vært med på for en mill.

Gjest D-shol
Skrevet
Det er veldig enkelt: En mann jeg ikke ville ligget med uten kompensasjon, ville jeg heller ikke ligget med for penger. Han blir ikke mer tiltrekkende av en feit lommebok, og i alle fall ikke når han bruker pengene til å kjøpe mennesker (sex/vennskap).

Enig. Men hvis jeg var tiltrukket av ham, ville jeg spurt kjæresten min. Om han sa ja, ville jeg gjort det.

Skrevet

Selvsagt! For en million natten ville jeg absolutt hatt sex med en. Tror til og med sambo ville oppmuntret meg til det...!

Gjest Gjest_hmm_*
Skrevet

Så lenge det var 1 omgang, som ikkje varte lenge, og uten kyssing, med beskyttelse (og gjerne litt klær på om mannen/dama var stygg/ekkel/nasty) når eg var singel... Ja, då hadde eg nok gjort det. 1 mill er mange penger...

Skrevet

Ja, jeg hadde gjort det nå som jeg er singel.

Jeg hadde ikke gjort det hvis jeg hadde vært i et forhold. Fordi det kunne ødelagt forholdet. Kjærligheten er betyr mer enn 1 mill.

Har takket nei til sex for 3000.

Skrevet
En million? Hahaha. For ti tusen skulle jeg hatt sex med Gerd-Liv Valla og Roseanne Barr samtidig. Nei, vent, jeg er nok billigere enn som så. Antakelig kunne jeg ha sodomisert hele det bulgarske kvinnelandslaget i vektløfting for en god middag og et par flasker vin. Dersom det vanket dessert og kaffe på toppen skal du ikke sett bort fra at herrelandslaget også kunne fått litt kos.

:ler: dagens!

Skrevet

Det hadde jeg nok gjort ja. 1 mill er bare alt for mye penger for meg som enslig mor.

Skrevet

Dersom tilbudet kom fra en relativt pen og hyggelig fyr - jeg ville vært fristet, tenkt på det en stund, spurt hva kjæresten min syntes, og sannsynligvis endt opp med å takke nei fordi jeg ikke ville ant hvordan jeg skulle forklart en plutselig formue på en million for venner og familie.

Gjest Gjest_C_*
Skrevet

om jeg var singel: definitivt. uansett hvordan vedkommende så ut osv

om jeg var i et forhold: ville tatt det opp med kjæresten, og gjort det han sa. litt usikker på hvordan jeg skulle tatt det opp, men.. for en mill kunne vi kjøpt oss mye deilig tid sammen etterpå, så han ville nok vurdert det.

uansett: ville nok vært litt skeptisk, og måtte nok fått pengene først for å være sikker på at jeg ikke ble lurt... det er jo litt sånn "for godt til å være sant" greier

Skrevet
---

uansett: ville nok vært litt skeptisk, og måtte nok fått pengene først for å være sikker på at jeg ikke ble lurt... det er jo litt sånn "for godt til å være sant" greier

Hadde du ikke fått pengene først hadde du vært litt dum.

Tror ikke jeg hadde gjort det, det hadde vært for mye penger til at det hadde føltes komfortabelt. Kan vanskelig se for meg at en mann ville betalt en million bare for en natt. Tenker at det må være strings-attatched.

Skrevet

Jeg kan faktisk ikke se for meg at det finnes menn som er så ekle at jeg ikke kunne hatt sex med dem for en million. Så ja, absolutt! :fnise:

Skrevet

Nei, det kunne jeg ikke. Jeg bryr meg utrolig lite om penger. Jeg hadde ikke blitt lykkelig av å ligge med en mann for en million kroner - derfor hadde jeg ikke gjort det :)

Skrevet

Ja. For en million ville jeg hatt sex med hva som helst. Og samboer hadde gitt meg lov, i det tilfellet der, sier han. En natt med sex med en eller annen hadde gitt meg muligheten til så mye fantastisk sammen med samboeren at jeg absolutt ville kalt det verdt det.

Gjest mann på 44
Skrevet

og da for menn:

Hvis en kvinne tilbød deg en million for ei natt?

Hva måtte evt summen vært?

Klart jeg hadde takket ja.

Hadde takket ja dersom det var en mann også:-)

Gjest Gjest_Tari_*
Skrevet

Hadde nok gjort det ja da jeg var singel, men tror ikke kjæresten hadde gått med på det nå.

Skrevet

En million hadde gjort et så seriøst utslag på min privatøkonomi at det tror jeg nok ikke jeg kunne takket nei til.

Og hallo... visst har jeg hatt fyrer som har tigget om å komme til sengs med meg, men om en hadde vært dum nok til å betale en mill for det - vel da hadde han jammen fortjent en omgang også :ler:

Og ja - ¨jeg hadde fortalt det til kjæresten - med begrunnelse.

Kansije er jeg billig, men jeg er ærlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...