gerotten Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Seriøst..sjekk dette.. Synes dere Line Viktoria ser tjukk ut på bildet til venstre? Hyn har da aldri vært tjukk? Jeg er sjokkert! http://www.seher.no/803640/naa-fungerer-ik...-vitsene-lenger
Gjest Tigress Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Eg synest ho såg feit ut no, eg, men når dama kler seg i tunikaer med empireliv eller tomannstelt, så vil jo dei fleste se ganske tjukke ut. Ho såg heilt normal ut på det bildet i rosa topp.
Shipwreck Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Husker jeg stusset kraftig da jeg så denne artikkelen for første gang, jeg også. Vennene til Line-Victoria aksepterer kanskje bare beinrangler, da, tenkte jeg
Gjest Gjest_Miriam_* Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Eg synest ho såg feit ut no, eg, men når dama kler seg i tunikaer med empireliv eller tomannstelt, så vil jo dei fleste se ganske tjukke ut. Ho såg heilt normal ut på det bildet i rosa topp. Hvis du syns hun så feit ut så er det ikke rart det florerer med spiseforstyrrelser. Hun har tynne armer og ser slett ikke feit ut.. hvis du tenker på magen så ser vel alle at det er måten hun poserer på som får magen til å stikke fram.
Chanel.No5 Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 (endret) Hun var alt annet enn feit vil jeg påstå. Normal. Men media elsker virkelig lage en story av mye idioti gitt.. Endret 4. august 2009 av Lotte27
Cullen Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 jeg stusser også utrolig mye over det utsagnet til se og hør på det der. Får nesten lyst til å spørre hvilken størrelse hun brukte da som gjorde at hun var så veldig tykk. Kim Kardisian (det der stavet jeg helt sikkert feil) er jo GEDIGNE 28 tommer og omtalt som en av de større i kjendisverden så hvis det er det bildet de måler etter så forstår jeg mer..
Gjest Tigress Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 Hvis du syns hun så feit ut så er det ikke rart det florerer med spiseforstyrrelser. Hun har tynne armer og ser slett ikke feit ut.. hvis du tenker på magen så ser vel alle at det er måten hun poserer på som får magen til å stikke fram. Usamd, men eg kan presisere: ho ser ikkje berre feit ut når ho har på seg noko som får ho til å sjå anten feit eller gravid ut, ho ser utrena ut i tillegg, sidan ho har så tynne armar. Poenget var uansett at alle som kler seg slik ser uformelege ut. Uansett kva som er inni.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #9 Skrevet 4. august 2009 Hun var ikke tjukk, bare kunne trent litt.
kevlar Skrevet 4. august 2009 #10 Skrevet 4. august 2009 For meg er det uforståelig at den vakre unge frøkenen har vært sammen med Thomas Leikvoll, han er tjukk han!
juliane Skrevet 4. august 2009 #11 Skrevet 4. august 2009 Hun var ganske mye rundere før ja, men det bildet se og hør bruker som illustrasjonsbilde på det er jo fra etter at hun slanket seg. Hun sier selv at hun var gladtjukk, og det syns jeg er et godt ord på det - hun var jo bare rund og trivelig. Her har hun selv lagt ut noen før- og etterbilder, og jeg vil jo si at det syns at hun har gått ned 16 kilo.
Annikken Skrevet 4. august 2009 #12 Skrevet 4. august 2009 Hun beskriver det som om hun "ikke har gjort noe særlig", men hun må ha trent tilnærmet hver dag, hvertfall 5-6 ganger i uka om hun har gått ned 16 kilo på å bare trent kondis. Og hun må også ha gjort en bra jobb med kostholdet. Bra jobba (Men nå må hun ikke bli noe tynnere)
Gjest Gjest_Miriam_* Skrevet 5. august 2009 #13 Skrevet 5. august 2009 Usamd, men eg kan presisere: ho ser ikkje berre feit ut når ho har på seg noko som får ho til å sjå anten feit eller gravid ut, ho ser utrena ut i tillegg, sidan ho har så tynne armar. Poenget var uansett at alle som kler seg slik ser uformelege ut. Uansett kva som er inni. Tror jeg trenger briller. Synes du virkelig at antrekket på bildet til høyre får henne til å virke feit? Jeg synes hun var skikkelig fin der og så langt ifra feit ut. Feite mennesker har ikke en sånn kropp som det. Armene ser slett ikke utrente ut selvom de er tynne.
Gjest Marillia Skrevet 5. august 2009 #14 Skrevet 5. august 2009 På bildene i Se og Hør, synes jeg ikke hun så tjukk ut, men slank. På bildene fra bloggen derimot, synes jeg hun var i litt godt hold, for å si det sånn...
Miko Skrevet 5. august 2009 #15 Skrevet 5. august 2009 Tror hun bare har vært litt "uheldig" på bildet til høyre. Når man ser det samme bildet i full str. så ser hun slett ikke tykk ut. Synes heller ikke hun har spesielt tynne armer. Når man ser andre bilder av henne, f.eks. på bloggen hennes, så er hun da vitterlig rimelig slank.
Babyrus Skrevet 5. august 2009 #16 Skrevet 5. august 2009 Hun var vel strengtatt ikke tjukk, men kanskje litt lubben? Hun var og er jo en pen dame og viste ingen antydninger til at hun var tjukk i ansiktet, men hun var jo større enn de fleste damene vi ser på TV. Men om jeg syns det er galt? Absolutt ikke. Syns fortsatt hun var pen og det må sies at på de bildene er det antrekkene som skaper formene, ikke dama. Men det skader jo ikke å holde seg i form med trening, enten man er tjukk eller tynn :D
Gjest No wonder women Skrevet 5. august 2009 #17 Skrevet 5. august 2009 Bare det ikke er bare jeg som stussa over dette. Frekke media.
Inx Skrevet 5. august 2009 #19 Skrevet 5. august 2009 Seriøst..sjekk dette.. Synes dere Line Viktoria ser tjukk ut på bildet til venstre? Hyn har da aldri vært tjukk? Jeg er sjokkert! http://www.seher.no/803640/naa-fungerer-ik...-vitsene-lenger Må si hun så bra ut både i 2007 versjon og nå versjon. Ikke tjukk og ikke beinrangel
Sugarplum Fairy Skrevet 5. august 2009 #20 Skrevet 5. august 2009 Tjukk? Synes du det er tjukt? Herregud, jeg må jo være smellfeit jeg da, og jeg bruker medium i klær! Seriøst..sjekk dette.. Synes dere Line Viktoria ser tjukk ut på bildet til venstre? Hyn har da aldri vært tjukk? Jeg er sjokkert! http://www.seher.no/803640/naa-fungerer-ik...-vitsene-lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå