kitekatt Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Hvordan gjør dere med deres barn? Tenkte å sykle til og fra barnehagen. Har bagasjebrett bak på sykkelen, men er redd for at han ikke skal holde seg godt nok fast, få beina inn i hjulet osv...Finnes det noe "håndtak" eller greier som gjør dette litt tryggere? Evt. noe som gjør at han sitter mer behagelig? Hjelm er en selvfølgelig
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Men er han virkelig for stor til barnesete? Jeg syklet min datter til barnehagen helt til the bitter end, nå begynner hun på skolen, og jeg kommer til å av og til ha henne i sykkelsetet nå også. Hun er strengt tatt blitt litt for tung (det pleier vel å stå opp til 20 kilo på disse setene, og det er vel ganske nøyaktig hva hun veier), så jeg kan ikke ha stor fart, da føler jeg meg utrygg. Ellers mener jeg det finnes en greie for større barn, slike som i hvertfall holder føtter unna hjulene, men ungen må vel holde seg fast, ja. Med mindre du har en 4.5-åring som er større enn en 6-åring, så burde det vel fortsatt funke med sete?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå