Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet

Hei!

Har vært slutt mellom meg og samboer et år. Vi bor i forskjellige byer nå. Har vært mye frem og tilbake, mest fra hans side. Han gikk fra meg og vinglet mye. Så ble det slutt på kontakten et par måneder. Nå vil han ha meg tilbake og lover bot og bedring.

Vi har begge vært med andre. Jeg har problemer med dette. Han har vært med en jeg alltid har sett på som en trussel. Er det mulig å legge slikt bak seg og starte på nytt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Har vært slutt mellom meg og samboer et år. Vi bor i forskjellige byer nå. Har vært mye frem og tilbake, mest fra hans side. Han gikk fra meg og vinglet mye. Så ble det slutt på kontakten et par måneder. Nå vil han ha meg tilbake og lover bot og bedring.

Vi har begge vært med andre. Jeg har problemer med dette. Han har vært med en jeg alltid har sett på som en trussel. Er det mulig å legge slikt bak seg og starte på nytt?

Hvorfor gikk han fra deg? Var du utro? Gjorde du noe fryktelig mot han? Var du sint på han over lang tid? Kjeftet du hardt på han?

Jeg tror det var han som var slem eller tent på annen dame. Kanskje hun nye dama ble lei han og han ønsker å gå tilbake til kjent kosedame. Jeg tror ikke han respekterer deg nok, og at du derfor skal jage ham vekk.

Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet
Hvorfor gikk han fra deg? Var du utro? Gjorde du noe fryktelig mot han? Var du sint på han over lang tid? Kjeftet du hardt på han?

Jeg tror det var han som var slem eller tent på annen dame. Kanskje hun nye dama ble lei han og han ønsker å gå tilbake til kjent kosedame. Jeg tror ikke han respekterer deg nok, og at du derfor skal jage ham vekk.

Nei jeg var verken utro eller var fryktelig mot han. Vi gikk litt i hver vår retning, mens jeg ville jobbe med det, ble han lei og valgte å bryte ut.

Så flyttet jeg, og etter dette har vi hatt en del kontakt til inntil vi kuttet kontakten noen måneder.

Så kommer han tilbake og sier han vil at vi skal prøve igjen, og at han er helt sikker på at det er meg han vil ha. Han sier de bare har lagt sammen en gang. Han ville vi skulle snakke om hva vi har gjort mens det var slutt slik at vi kunne legge det bak oss.

Problemet er om det er mulig?

Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet
Nei jeg var verken utro eller var fryktelig mot han. Vi gikk litt i hver vår retning, mens jeg ville jobbe med det, ble han lei og valgte å bryte ut.

Så flyttet jeg, og etter dette har vi hatt en del kontakt til inntil vi kuttet kontakten noen måneder.

Så kommer han tilbake og sier han vil at vi skal prøve igjen, og at han er helt sikker på at det er meg han vil ha. Han sier de bare har lagt sammen en gang. Han ville vi skulle snakke om hva vi har gjort mens det var slutt slik at vi kunne legge det bak oss.

Problemet er om det er mulig?

Anyone??

Skrevet
Anyone??

Det er fortsatt litt lite informasjon å ta tak i her.

Du og mannen du skriver om er de som vet noe. Jeg vet hvilke krav jeg stiller selv, og hvis dere to klarer å oppfylle de kravene så anbefaler jeg et samliv.

1. Gjensidig respekt.

2. Kommunikasjon, snakke sammen forståelig.

3. Dere må like å være sammen, det er ikke viktig hva dere gjør sammen , men at dere nyter hverandres selskap og nærhet.

4. Dere må spille på lag, støtte hverandre i hverdag og yrke.

5. Der bør muligens bli enig om regler for hvordan dere skal forholde dere til andre mennesker(som kan friste seksuelt).

Dere har tydeligvis aldri blitt uvenner , eller såret hverandre stygt. Det er bra.

Jeg synes du kan invitere han på en lang og god samtale.

Gjest gjestegjest
Skrevet
Anyone??

Om dere vil er det mulig:) Vi har fått det til...

Det krever MYE kommunikasjon og samarbeidsvilje fra begge sider.

Dere bør jo finne ut om dere er "på nett" nå og vil det samme med livet og at dere kan klare å leve sammen. Folk forandrer seg og vokser fra hverandre, men man kan også vokse sammen igjen...vi har fått til også det:o)

Prat med han og prøv. Hva har dere å tape om begge vil?! :o)

Gjest Gjest_sandy_*
Skrevet

Det kommer vel mest an på deg, egentlig!

Har opplevd noe lignende selv, og det var ikke mulig for meg. Han vinglet fælt og valgte vel å gå mest fordi han hadde ei annen dame litt i kikkerten (tipper det samme er sant i din situasjon). Etter å ha sjekket gresset på den andre siden så fant han ut at han var en kronidiot og ville ha meg tilbake. Det store problemet da var at jeg også syntes han var en kronidiot, og jeg er ikke sammen med kronidioter. Man driter seg bare ikke så grundig ut, jeg var sønderknust i månedsvis fordi han hadde en bittelitt humpete fase med meg og ville heller gå på date med ei annen.

Det var bare det at han feilaktig dumpet meg for en filleting som var mitt problem, ikke det at han hadde seg med ei annen når det først var slutt. Men det er kanskje det du sliter med? I så fall må du virkelig gå inn for å gi slipp på det. Du har jo også hatt andre, dere må begge legge det bak dere. Jeg ville ikke sett på henne som en trussel.

Jeg hadde derimot sett på det som en trussel at du var sammen med en dust som sannsynligvis droppet kontakten med deg fordi han hadde lyst å teste henne, men det er meg..

Romantiske mnnesker ville kanskje sagt at han trengte å dyppe pikken et annet sted for å virkelig finne ut at han elsker deg. Bortsett fra at de ville ordlagt seg annerledes slik at det hørtes bedre ut. Jeg synes ikke det er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...