Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Tenkte man her kan anbefale de ultimate produkter som faktisk fungerer! (med forbehold for individuelle forskjeller hehehe) Jeg begynner: Tangle Teezer hårbørste! fantastisk! aldri mer sliting av håret.. alle flokene forsvinner bare mirakuløst, kjapt og smertefritt! Hurra! koster ca.150kr på lookfantastic.com.
laperla Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Tenkte man her kan anbefale de ultimate produkter som faktisk fungerer! (med forbehold for individuelle forskjeller hehehe) Jeg begynner: Tangle Teezer hårbørste! fantastisk! aldri mer sliting av håret.. alle flokene forsvinner bare mirakuløst, kjapt og smertefritt! Hurra! koster ca.150kr på lookfantastic.com. Hei:) Hm, jeg vil gjerne anbefale Solutionist Instacure fra Matrix. Det er en spraybalsam og leave in treatment i en. Skal også ta vare på fargen. Dette produktet klarer jeg meg virkelig ikke uten. Håret blir lett å gre og det lukter godt. Biosilk Silk therapy er også et produkt verdt å nevne. Må bruke denne hver dag. Håret blir mykt og glatt, og får en fin glans. Boots har en nyyydelig fotkrem, Gorgeous feet Reviving overnight rescue heter den. Bruker den også på dagtid, selv om det er en nattkrem. Ellers får jeg aldri nok av lipglossene til Clinique som heter Superbalm. Fine, litt naturlige farger. Liker spesielt godt Grapefruit og Rasberry. Tangletweezer som nevnt av TS, er absolutt verdt å prøve. Kan virkelig ikke bruke annen børste nå. Den er t.o.m. snillere enn extensionsbørser. Jaa, også har Dior en fin sak som heter Lip Glow. Litt lepomadeaktig, som gir en veldig fin farge på leppene. Ifg. parfymeridama skal den visstnok ta fram den naturlige leppefargen og forsterke den. Jeg likte den i allefall. Kan være lurt å ha med seg en lipbalm til å ha under hvis en f.eks. skal bruke den en hel kveld, ellers kan det bli litt tørt.
Gjest Euforia Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Mine små must er i hvert fall Garnier Pure 3 in 1 og ID-pudder.
Quirky Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Tangle teezer er et Holy Grail-produkt for meg også. "Buffy" fra Lush, som peeler og fukter på én gang, er et annet. Jojobaolje og Mandelolje er uunnværlige, og jeg kommer aldri til å vende tilbake til vanlige skrubbehansker nå når jeg har prøvd Spacloth. Rens fra MD Formulations og Continius renewal serum fra samme merke kunne jeg kanskje overlevd uten i nødsfall, men livskvaliteten min blitt kraftig redusert.
Gjest Gjest_Gro_* Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Hvis håret ditt er tørt og trenger fuktighet (Ikke veldig ødelagt altså, men mest tørt) anbefaler jeg på det sterkeste den blå fuktighetskuren til KMS! Den er virkelig helt fantastisk og gjorde en STOR forskjell på håret mitt!
Cullen Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 Natusan Kids Balm Spray klarer meg ikke uten. Og baby olje,
Ella_Grey Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 (endret) false lash effect mascara fra max factor og brazil nut whip body lotion fra the body shop er to produkter som jeg virkelig elsker. edit: glemte blistex lip relive-cream Endret 4. august 2009 av ¤Ella¤
Gjest shakeitlikejello Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 Urban Decay primer potion eyes GHD styleren min
Quirky Skrevet 4. august 2009 #9 Skrevet 4. august 2009 Åhh, glemte Urban Decay Primer Potion, samt intimbarberingsgeleen fra RFSU.
Gjest Euforia Skrevet 4. august 2009 #10 Skrevet 4. august 2009 samt intimbarberingsgeleen fra RFSU. Hva er det geleen gjør?
Quirky Skrevet 4. august 2009 #11 Skrevet 4. august 2009 Hva er det geleen gjør? Den er for det første gjennomsiktig, slik at du ser hva du gjør der nede. I tillegg får den høvelen til å gli bedre, og den synes å gjøre den mer effektiv- jeg bruker mye mindre tid og kalorier på intimbarbering nå. At barberingen blir mer effektiv er vel også med på å forhindre nupper og sår hud.
Gjest Euforia Skrevet 4. august 2009 #12 Skrevet 4. august 2009 Den er for det første gjennomsiktig, slik at du ser hva du gjør der nede. I tillegg får den høvelen til å gli bedre, og den synes å gjøre den mer effektiv- jeg bruker mye mindre tid og kalorier på intimbarbering nå. At barberingen blir mer effektiv er vel også med på å forhindre nupper og sår hud. Woho, kanskje jeg skal skaffe meg sånn. Synes du det blir et bedre resultat også? Glattere? (sånn at du får vekk alt, ikke at huden rundt er myk)
LaBelle Skrevet 4. august 2009 #13 Skrevet 4. august 2009 Got2be Lotion! Før måtte jeg alltid planlegge hvis jeg skulle ut, for jeg måtte vakse håret en dag før jeg skulle noe spesielt, ellers var håret helt frizzy.. Men denne gjør så jeg til og med kan føne håret rett før jeg skal ut:D Har gjort hverdagen min så mye enklere:D Elsker den!
Quirky Skrevet 4. august 2009 #14 Skrevet 4. august 2009 (endret) Woho, kanskje jeg skal skaffe meg sånn. Synes du det blir et bedre resultat også? Glattere? (sånn at du får vekk alt, ikke at huden rundt er myk) Ja, det er det jeg mener med at barberingen er mer effektiv når jeg bruker denne, det blir helt glatt fortere enn med barberskum, siden høvelen "tar" og glir bedre. Behøver ikke gå over samme område om og om igjen for å få vekk gjenstridige hår. I tillegg tror jeg at denne geléen, i og med at den er tilpasset og spesielt beregnet på barbering av underlivet, er "sunnere" for underlivet vårt, som jo er veldig følsomt- sterkt parfymert barberskum fra Gilette kan umulig være bra for det. Endret 4. august 2009 av Quirky
Ethereal Skrevet 4. august 2009 #15 Skrevet 4. august 2009 Kajal fra Make Up Factory. Mineraldeodorant. Øyenskygge fra Max Factor. Leppepomade fra Body Shop.
Gjest Euforia Skrevet 5. august 2009 #16 Skrevet 5. august 2009 Ja, det er det jeg mener med at barberingen er mer effektiv når jeg bruker denne, det blir helt glatt fortere enn med barberskum, siden høvelen "tar" og glir bedre. Behøver ikke gå over samme område om og om igjen for å få vekk gjenstridige hår. I tillegg tror jeg at denne geléen, i og med at den er tilpasset og spesielt beregnet på barbering av underlivet, er "sunnere" for underlivet vårt, som jo er veldig følsomt- sterkt parfymert barberskum fra Gilette kan umulig være bra for det. Ja, enig. Jeg får prøve neste gang jeg ser den. Selges den bare på kondomeriet?
Honesty Skrevet 5. august 2009 #17 Skrevet 5. august 2009 Jeg har ikke så mange klare favoritter, egentlig. Til det er jeg altfor glad i å bytte rundt og teste nye ting. Men noen soleklare favoritter finnes her i gården også: *Max Factor Masterpiece mascara *Bare Minerals Golden Gate rouge *Mineralfoundation fra Laura Mercier *Paul Mitchell Volumizing Spray (brukes før føning) *Hudpleie fra Decleor, Dermalogica og MD Formulations (etter årstid) *Clean Fresh Laundry EdP. Det ble endel allikevel.
-Englefjes- Skrevet 5. august 2009 #18 Skrevet 5. august 2009 (endret) Jeg er lettpåvirkelig, og har nå bestilit meg Tangle Teezer. Gleder meg til å teste den ut på ulla på hodet. Favoritter: - Kanebos 38 graders mascara - Mineralfoundation fra EDM - Kajal fra Guerlain - Hudpleieprodukter fra Dermalogica - Tigi Curls Rock krøllekrem Endret 5. august 2009 av -Englefjes-
Rexina Skrevet 5. august 2009 #19 Skrevet 5. august 2009 Klarer meg virkelig ikke uten: * Nattlyolje og sinktabletter * Menskoppen min<3 (har gitt meg et nytt liv) * Balsam-metoden (når man vasker håret. Det har aldri sett så velstelt, sunt og glansfullt ut) * En god leppepomade (for eksempel EOS)
-Englefjes- Skrevet 5. august 2009 #20 Skrevet 5. august 2009 * Menskoppen min<3 (har gitt meg et nytt liv) Helt enig, den er genial!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå