Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på 28 år, og på min arbeidsplass jobber det en som er 40 år gammel, en singel mann (har visst vært singel i 7 år)

Jeg synes i begynnelsen at han var ganske atrraktiv og det har jeg sagt til han også..han har det siste året vist meg stor oppmerksomhet selv om jeg til tider har hatt kjæreste.

For en tid tilbake flørtet vi litt..jeg var hjemme hos han og drakk litt vin, vi kysset en gang når han kjørte meg hjem, men INGENTING mer skjedde.

Etterhvert følte jeg det ble for mye, han virket så desperat..er så usexy!!!

Han maste på mld hele tiden, selv når jeg hadde ferie, og sendte på ett tidspunkt 100 roser, og rett etter en bukett..det ble bare FOR MYE!

Nå er han så ekkel..kommer med seksuelle hentydnnger i ett sett..og det er ekkelt.

Jeg avviser han,samtidig vil jeg ikke være uhøflig, da han har mye makt på jobben..

Han spør hele tiden om jeg har dildo, ikke på tull men helt seriøst, han har spurt 4 ganger.Han spør om seksuelle spørsmål, om jeg har jentesex, han stirrer på rompa mi og sier han har våte drømmer og at han ikke kan forlate kontorpulten fordi han har bennern..

Karaktiserer dette som seksuell trasaksering??

Hva bør jeg gjøre?

Han blir sur når jeg avviser han, vurderer å si fra til sjefen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var jo litt skremmende. Lett og si at kanskje har man lagt opp til noe selv med de datene dere hadde, men han må vel forstå ett hint nå når du har hatt kjæreste og alt. Har du sagt noe til din kolega tidligere? evt takk for alle blomstene MEN det er kanskje i det meste laget?

Har dere kontor i nærheten av hverandre? Kunne du evt skiftet kontor?

Jeg ville uansett sagt ifra til sjefen min, for de skal være saklige om alt som foregår på jobben din, i tillegg til at man skal kunne prate fortrolig med sjefen sin. Han vet nokk at han har mye makt, kanskje derfor han turer fram slik siden du ikke har sagt ifra tidligere.. Si uansett ifra til sjefen din. Er de proffesjonelle, skal ikke sjefen din evt si det vidre til han hva du har sagt men gi han en advarsel eller si det på en måte som at ikke noe skal hentydes fram til deg. Dette er seksuell trakasering i høy grad ja.

Hva sier kjæresten din til dette om du har kjæreste nå? eller har du sagt noe til han i det hele tatt? Sikkert ikke no hyggelig for han å vite at dama hans har en sånn 'klegg' på jobb.

Råder deg til å si ifra til sjefen din i høyeste grad. Hva om han driver slik med andre?

Skrevet
Dette var jo litt skremmende. Lett og si at kanskje har man lagt opp til noe selv med de datene dere hadde, men han må vel forstå ett hint nå når du har hatt kjæreste og alt. Har du sagt noe til din kolega tidligere? evt takk for alle blomstene MEN det er kanskje i det meste laget?

Har dere kontor i nærheten av hverandre? Kunne du evt skiftet kontor?

Jeg ville uansett sagt ifra til sjefen min, for de skal være saklige om alt som foregår på jobben din, i tillegg til at man skal kunne prate fortrolig med sjefen sin. Han vet nokk at han har mye makt, kanskje derfor han turer fram slik siden du ikke har sagt ifra tidligere.. Si uansett ifra til sjefen din. Er de proffesjonelle, skal ikke sjefen din evt si det vidre til han hva du har sagt men gi han en advarsel eller si det på en måte som at ikke noe skal hentydes fram til deg. Dette er seksuell trakasering i høy grad ja.

Hva sier kjæresten din til dette om du har kjæreste nå? eller har du sagt noe til han i det hele tatt? Sikkert ikke no hyggelig for han å vite at dama hans har en sånn 'klegg' på jobb.

Råder deg til å si ifra til sjefen din i høyeste grad. Hva om han driver slik med andre?

Jeg har sagt fra at jeg ikke liker det, sa også at det med rosene ble for mye...tenkte å si fra en gang til og si at hvis det fortsetter så må jeg går videre med det.

Kjæresten min liker det IKKE nei..

Herrigud så desperat han er..ikke rart han har vært singel lenge.

Det er synd fordi han er en ganske pen mann, han ødlegger veldig for seg selv.

Blir kvalm av å tenke på de ekle fantasiene hans!!

Noen med lignende historier?

Skrevet

Du bør samle bevis og vise dem til sjefen din. Med bevis kan sjefen gi ham beskjed om hvordan man skal oppføre seg overfor kollegaer. Uten bevis kan det bli vanskelig for sjefen din, da blir det ofte ord mot ord. Jeg synes at du skal si fra til sjefen din.

Skrevet
Du bør samle bevis og vise dem til sjefen din. Med bevis kan sjefen gi ham beskjed om hvordan man skal oppføre seg overfor kollegaer. Uten bevis kan det bli vanskelig for sjefen din, da blir det ofte ord mot ord. Jeg synes at du skal si fra til sjefen din.

Ikke si det til sjefen før du har sagt det til din beundrer! Men du kan si til din beundrer at du misliker hans kurtisering, og at du beordrer han til å slutte med det. Hvis ingenting hjelper, så kan du true med å gå til sjefen. Hvis det ikke hjelper kan du gå til sjefen. Det er viktig at du truer med det først, ellers vil din beundrer føle at du går bak ryggen hans, og han vil bli fientlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...