Gå til innhold

Billigste plassen å trene i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe tips?

Takker for svar

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har noe tips?

Takker for svar

Studentidretten med domus athletica og sentrum hvis du er student. Nautilus hvis du ikke er student, er det billigste jeg vet om.

Skrevet
Noen som har noe tips?

Takker for svar

Studentidretten, www.sio.no, med Domus Athletica ved Ring 3, like bortenfor Ullevål Stadion, og Centrum Athletica like ved Deichmanske Bibliotek, gir deg mest for pengene selv om du ikke er student.

Jeg tror det koster 2400 i semesteret for ikke-studenter, da har du tilgang til trimrom med et særdeles bra assortement av apparater og tredemøller, svømmehall og klatrevegg.

Er du student så er det vel 1100 i semesteret eller så. Jeg har ikke sjekket prisene til SATS eller Elixia, men jeg tror SIO blir billigere uansett.

Skrevet

jimu er ganske billige. Men tror ikke de har timer der da. Men til gjengjeld er de døgnåpne.

Skrevet
Er du student så er det vel 1100 i semesteret eller så. Jeg har ikke sjekket prisene til SATS eller Elixia, men jeg tror SIO blir billigere uansett.

700 for domus, sentrum og blindern athletica, og 800 hvis du skal ha med nydalen også. Skal godt gjøres å finne noe billigere enn det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...