Arwen Skrevet 5. august 2003 #1 Del Skrevet 5. august 2003 Hvordan gikk deres brudepike inn i kirka? Bak dere, foran dere? eller før brudemarsjen spilte? Har i to bryllup sett to forskjellige varianter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 5. august 2003 #2 Del Skrevet 5. august 2003 Våre brudepiker gikk foran og strødde roseblader på gulvet... Gikk ca 2m foran oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 5. august 2003 Har bare en på 11 år, så det blir kanskje litt feil med roseblader da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 5. august 2003 #4 Del Skrevet 5. august 2003 Hvis jeg skal ha tror jeg at hun skal gå bak. I artikler om tradisjoner har jeg lest at de skal gå først, men hvis bruden har slep skal de gå bak. Uansett er det jo opp til deg hva du synes passer best. Mange synes at brudepiker stjeler mye oppmerksomhet - og da er det jo kanskje greit å la dem gå bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brudjuni Skrevet 5. august 2003 #5 Del Skrevet 5. august 2003 Vi hadde 3 jenter og 1 gutt som gikk foran inn kirken, og bak meg og min mann når vi gikk ut kirken. De var et nydelig skue! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 5. august 2003 #6 Del Skrevet 5. august 2003 Jentene våre gikk foran oss inn, og bak oss ut. De var veldig klar over hvilken oppgave de hadde, så de gikk veldig målrettet rett opp til alteret. Tror ikke de kastet et blikk til siden i det hele tatt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. august 2003 #7 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg skal ha en brudepike og en brudesvenn og de skal gå foran pappa og meg, som en del av prosesjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 5. august 2003 #8 Del Skrevet 5. august 2003 Vi skal ha to svenner og en brudepike og de kommer til å gå foran meg og pappa inn, og etter meg og min kjære ut. Selv om jeg har slep. Vil at alle skal titte på dem jeg, helt greit om de stjeler litt oppmerksomhet, får nok nok av den uansett den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 5. august 2003 #9 Del Skrevet 5. august 2003 Vi skal ha to brudepiker på 2 og 7 år, og de kommer til å gå foran oss inn og bak oss ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 5. august 2003 #10 Del Skrevet 5. august 2003 To av barna våre skal være brudesvenn og -pike. Er litt bekymret for at de skal tråkke i slepet og gå altfor fort. Vi ble instruert av presten om å ta korte, langsomme skritt, og det er ikke helt dem, for å si det sånn... Hva sier dere med erfaring? Er dette noe problem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 5. august 2003 #11 Del Skrevet 5. august 2003 To av barna våre skal være brudesvenn og -pike. Er litt bekymret for at de skal tråkke i slepet og gå altfor fort. Vi ble instruert av presten om å ta korte, langsomme skritt, og det er ikke helt dem, for å si det sånn... Hva sier dere med erfaring? Er dette noe problem? Det går nok bra skal du se. Vi hadde 4 stk. Nevøer og nieser. 2 år, 2,5 år, 2 x 4 år. De oppførte seg eksemplarisk i kirken. Barn skjønner at det er spesielt, og de fleste tar jobben veeeeldig alvorlig :blunke: Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 6. august 2003 #12 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg kunne godt tenkt meg at de gikk foran meg inn, men jeg tror rett og slett at det blir en alt for tung jobb for dem å gå først! Har brudepiker på 9, 4 og 4, og brudesvenn på 8. Tror de blir lamslått av å gå først, så jeg må nok gjøre jobben alene. Puh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå