Gjest hjerteknust Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 hei jeg er en jente på 20 år som nettopp ha fått en nydelig sønn. det som er problemet er at pappan til lille gutten har gått i fra oss eller på en måte vi er ikke sammen lenger men er masse med hverandre men jeg vil ha han tilbake som kjæreste. det som er problemet er at han har en jente til som han holder på meg og har vært utro flere ganger. han sier mange ganger at han tror vi blir sammen igjen men vil ikke vente, vil ha han tilbake nå elsker han så utrolig mye og hvet at vi hadde fått det fint sammen igjen er det noen som har noen tips på åssen jeg kan få han tilbake til meg.??? vi har vært sammen i 3 og et halv år og har hat det urtolig bra sammen, vi er fortsatt mye med hverandre og har sex og alt men hva kan jeg gjøre for og få han tilbake??? noen som kan hjelpe mvh en som virkelig trenger hjelp\tips =)
Gjest Gjestefarge Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Er det virkelig slik at du vil ha denne fyren? Ærlig talt? Når regner du i så tilfelle at han vil respektere forholdet deres nok til ikke å være utro? Tenker du deg han vil forandre seg bare dere blir sammen en gang til? Er det noe særlig for et barn å vokse opp med en far som player rundt? Er du virkelig sikker på at du vil ha han, burde det ikke være så vanskelig å få til, bare fortsett å nedlate deg til å akseptere hans atferd, regn med å få deg en god dose hjerteknus til og forvent å få en fyr som aldri er riktig din. ELLER; gi opp hele fyren, nyt sønnen din og forsøk å få til et best mulig samarbeid med far, for barnets skyld. Jeg kjenner ingen av dere, men tror du har det best uten denne fyren.
Gjest EmilyLane Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Enig med gjesten over! "Jeg tror vi blir sammen igjen, jeg skal bare knulle rundt et par år først, til jeg finner ut at jeg gidder å bli sammen med degigjen (noe jeg mest sannsynlig ikke kommer til å gjøre likevel, jeg bare sier det slik at du skal vente og vente forgjeves)"
LaBelle Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Litt rart du vil ha han tilbake hvis han har vært utro, men men... Hvis du virkelig vil det, så må du slutte å ha sex med han i hvertfall, så kanskje han innser at det er deg han vil ha. Dette er jo drømmesituasjonen for han.. Han kan gjøre akkurat hva han vil med andre jenter, samtidig som han kan komme til deg og få akkurat det han vil ha. Han sier nok bare at dere blir nok sammen igjen for at du ikke skal komme over han, og han kan fortsette som før. Jeg vet det her ikke er det du vil høre, men prøv å se på situasjonen fra andres øyne.. Jeg vil råde deg til å droppe hele fyren, for du fortjener bedre enn en som dumper deg, for å så holde deg på vent mens han driver med en annen jente!
Babyrus Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 He just keeps you hanging on girl..., let it go! Han er utro, han har sex med deg men vil ikke være i et forhold med deg, han har fått en sønn med deg, han holder på med en annen dame, han lyver til deg (sier at dere kommer til å bli sammen igjen, puuuh..), hvorfor i all verden vil du ha han tilbake? Jeg skjønner at det kan være vanskelig å være en ung mor med et godt forhold til barnefaren uten å ha han i livet ditt, men du må forstå at han sannsynligvis ikke er noe å samle på. Han har sikkert vært mer utro enn du aner og sikkert hatt mange fler jenter på si gjennom alle de 3 årene dere har vært sammen. Barnet var ikke planlagt sant? Du har et barn nå og med en gang en kvinne får et barn må kvinnen vokse opp og bli en forelder. Foreldre binder seg ikke til drittsekker som er utro og puler de han vil pule, foreldre beskytter barnet sitt og ikke minst - tar vare på deg selv. Men jeg skal ikke fortelle deg hvordan du skal leve livet ditt. Du opprettet tråden for å få svar på spørsmålet ditt og jeg skal besvare spørsmålet ditt slik som du ønsket. Mitt tips til deg er å finne ut hva det var han først falt for i deg. Var det personligheten din eller en kunnskap du hadde? Uansett hva det var bør du finne tilbake til det og vise han akkurat det. Hvis han har falt for det en gang før er det tydelig at det er en egenskap han liker godt. Da har du større sjanse å komme gjennom til han gjennom den kunnskapen. Du må også være tålmodig, ikke dytte deg intill han, vær litt hard to get. Du må leve ditt eget liv istedet for å legge deg for mye oppi hans, da vil han fatte interesse og da er det sannsynlig at det kan skje ting.
Betty77 Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Utrolig hva enkelte kvinner finner seg i her inne... At han skal få knulle rundt til han finner ut hva han vil er jo ikke å akseptere! Du skal ikke legge deg langflat for han og vente... Vi fortjener bedre. Si til deg selv at du fortjener bedre enn å bli behandlet slik. Skjønner dette er en vanskelig situasjon. Han er jo tross alt faren til deres barn. Men det betyr uansett ikke at vi skal 'utslette' oss selv og vår selv respekt. Om du vil finne ut om han virkelig vil HA deg og ikke bare sengekos - slutt å ha sex med han. Si at du ikke kan møte ham til enhver tid han tar kontakt. Si at ' nei, jeg har en avtale..' vise at du har faktisk et liv utenom han også? Synes han kan slite litt med å få dere tilbake. Han burde virkelig skjønne at det han gjør mot deg er galt. Utroskap er aldri tilgivelig. Vi finner oss ikke i slikt. Nå er dere virkelig inn i 'voksen' livet med ett barn inn i bildet også. Slikt leker man IKKE med! Ønsker deg uansett lykke til. Mye fine råd å få her inne. Gratulerer med en flott sønn !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå