Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er en gutt på 17. Jeg har ganske mange små nupper på selve penis og ut av noen vokser det små lyse hår Jeg er jomfru så det er ingen kjønnssykdom. Noen som vet hva dette kan være og hva jeg kan gjøre for å bli kvitt dette problemet?

Og om jeg ikke skulle bli kvitt det, er det ikke en ekstrem turn-off for jenter?

Håper på svar

mvh gutt902

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første kjæreste hadde også dette, og forklarte meg at det var helt vanlig. Jenter bryr seg sjelden om hvordan penis ser ut... De er litt rare/fine, alle sammen. ;-)

Gjest utlogget
Skrevet

det høres på meg ut som om det er kjønnsvorter. dette er noe man kan få selvom man er jomfru om man feks runker med en hånd som du har ei eller flere vorter på. har hatt sånne selv og trodde det var helt normalt, men greit å sjekke så det gjorde jeg og det var kjønnsvorter. legen fryste de der og da og jeg fikk resept på noe liniment som fjernet vortene relativt kjapt.

hadde sjekket det om jeg var deg. lykke til!

Gjest Gjest_guest_*
Skrevet

Det er sikkert talgkjertler.....

Skrevet

Mange, små og det vokser tynne hår utav noen hørtes veldig ut som talgkjertler.

Skrevet
det høres på meg ut som om det er kjønnsvorter. dette er noe man kan få selvom man er jomfru om man feks runker med en hånd som du har ei eller flere vorter på. har hatt sånne selv og trodde det var helt normalt, men greit å sjekke så det gjorde jeg og det var kjønnsvorter. legen fryste de der og da og jeg fikk resept på noe liniment som fjernet vortene relativt kjapt.

Har aldri hatt vorter på hendene, så tror ikke det er det som er tilfellet?

Hvordan kan jeg bli kvitt disse talgkjertlene?

Takk for svar

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Takk for svar

Aksepter dem. Jeg har hatt dem 25 år nå. Bittesmå, ikke så tallrike, ikke plagsomme og helt ufarlige. Sjekk en fitte nøye første gang du får en sjanse, så vil du se at det ikke er babyhud akkurat ;)
Gjest svaret
Skrevet

Takk for svar

Hvis du skulle ønske å fjerne dem hadde du måttet fått fastlege til å henvise til hudlege, som ville ha vurdert situasjonen. Disse er ikke farlige, og jeg tviler på at du kommer til å oppleve at damene synes det er en ekstrem turn-off. Min elskede har også slike, og det har da virkelig ingenting å si;)

Skrevet (endret)

Du bør ikke tenke på om det er kjønnsvorter om du er jomfru og ikke har hatt noen former for sex. 100% talgkjertler - søk på google på ordet talgkjertler så finner du sikkert noen bilder og ser at det er prikk likt det du har. ;)

Talgkjertler har de fleste gutter, så man fjerner ikke de. Er jo ikke sykdom/smittsomt eller noe som helst. Har hørt det går ann å få laserbehandling - svi de bort - om det er veldig mange, men det gjøres utrolig sjeldent. Talgkjertler går ofte vekk av seg selv når man blir litt eldre. Fleste jenter har også talgkjertler mellom bena om man ser nøye nok etter. :lur:

Endret av kristian82
Skrevet

Som flere sier, dette er nok bare talgkjertler og det er ufarlig og helt normalt! Ikke noe å tenke på! :)

Skrevet

De vil gjerne fosvinne etter noe år. Jeg har dessverre veldig veldig mange nederst, men de siste 2 årene har det blitt noen borte, så smør deg med tålmodighet så går det nok over. ;) Foresten, hvis du er heldig, og finner ei som er veldig følsom i vaginalåpningen, så kan det hende at hun kjenner dem. Og det er bare positivt for å si det slik ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...