Gå til innhold

Jeg skjønner meg ikke på mannfolk!

Gjest Gjest_Wilma_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Wilma_*

Hva er det med mannfolk og miksa signal? Jeg blir gal av det. Kan ikke jeg bare møte en mann som gir meg klare signal om hva han vil? hvorfor gidder de det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det med mannfolk og miksa signal? Jeg blir gal av det. Kan ikke jeg bare møte en mann som gir meg klare signal om hva han vil? hvorfor gidder de det egentlig?

Slutt å overanalyser så skjønner du fort om han er intr eller ikke!

Hvorfor de gidder det, vel fordi du blir desperat enda mer besatt av å få han, enklere å få til sengs etc etc.

du graver din egen grav forholdsmessig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være spekulasjon.

Eller det kan være usikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når menn sender miksede signaler er det nok som regel fordi de bare er interessert i deg for et rent seksuelt forhold. Dessverre er det nettopp i den situasjonen kvinnens jaktinstinkt trigges. Denne mannen må jo være verd å ha siden han ikke er helt på knærne forelsket. ;)

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shelob

Gi igjen med samme mynt, det er det eneste språket de forstår. Får du kald skulder? Gi kald skulder! Er han interessert, hører du fra han. Guaranteed...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger vil de ha jenta på gress i tilfelle de ikke har noen andre til å gi seg oppmerksomhet. Ofte vil de ha henne tilgjengelig for muligheten for å ha sex en eller annen gang. Noen ganger vil de ikke ha et forhold fordi de har brent seg før. Som regel er det best å kutte kontakten og finne noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melchizedek
Amen! Menn er vanskeligere å lese enn de fleste jenter. Blir gal.

Dere kvinner er ikke så enke å forstå som dere kanskje tror

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du morsomm eller? Når det gjelder mixed signals er damene faen meg 1000 ganger værre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har aldri vært meningen at kjønnene skal forstå hverandre.

Da blir det altfor kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi igjen med samme mynt, det er det eneste språket de forstår. Får du kald skulder? Gi kald skulder! Er han interessert, hører du fra han. Guaranteed...
Folk/menn er forskjellige, ikke vær så skråsikker!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har aldri vært meningen at kjønnene skal forstå hverandre.

Da blir det altfor kjedelig.

Litt missforståelser oppstår jo så klart, men tenker man på folk som sender ut helt motsatte signaler av hva de burde så er det ikk no problem å forstå det. Det gjelder stort sett egoistiske personer som sliter med mye, og er nødt til å finne utløp for sin frustrasjon og utilstrekkelighet.

damer er usikre nesten uansett hvor sterke de virker (jaja så er det kansje bare nesten slik), og trenger derfor å sende ut mixede signaler for å selv føle seg bedre, ikke nødvendigvis de er klar over det selv, men jo mer egoistisk og overfladisk jo lenger drar man et slikt spill.

Menn sender ut mixa signaler fordi de vil ha sex eller makt, og fordi de ofte vet at eneste mulgiheten til å få sex fra eller makt over jenta er å spille på følelsene hennes.

Akkurat som med damene bare på helt forskjellige måter.

Alt går på en krig for makt, seksuell makt, og mange tråkker på andre sine følelser uten en gang å ofre det en tanke.

Damer og menn er nok i snitt akkurat like ille, men det er en uting, som ødelegger mange hjerter. Men egentlig er jeg glad det er slik, for da ser man jo fort hva en person er lagd av, ihvertfall for oss som forstår.

Damer har alltid vært veldig enkle å forstå, bare vanskelige å akspetere at det er så mange kyniske. Men jeg er glad jeg slipper å være kvinne og måtte hanskes med enda mer kyniske menn.

Heldigvis finnes det mange gode egenskaper hos oss mennesker, men vi må innse en gang for alle at vi fortsatt er primitive kyniske dyr, som gir langt faen i hverandre sånn helt innerst inne, men vi fornekter det fordi vi trenger det for å overleve. ¨

Når man har akspetert det, kan man også gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er vel redd det er mye i det du skriver her. Men hva tenker du at vi skal gjøre med det?

Du tenker kanskje at man skal være klar over de faktiske forhold, være oppmerksom og ta sine forholdsregler. Mer er det nok ikke å gjøre er jeg redd.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, det er sånn det burde vært. Men er jo også en del jenter som absolutt gir miksa signaler. I tillegg er det jo en god del jenter som - om de vil innrømme det eller ei - liker at mannen spiller et spill, er litt kostbar osv. Er han bare helt rett frem og gjør det klart at han liker henne, blir det fort uinteressant for dama. Fatte det den som kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare bea
Litt missforståelser oppstår jo så klart, men tenker man på folk som sender ut helt motsatte signaler av hva de burde så er det ikk no problem å forstå det. Det gjelder stort sett egoistiske personer som sliter med mye, og er nødt til å finne utløp for sin frustrasjon og utilstrekkelighet.

damer er usikre nesten uansett hvor sterke de virker (jaja så er det kansje bare nesten slik), og trenger derfor å sende ut mixede signaler for å selv føle seg bedre, ikke nødvendigvis de er klar over det selv, men jo mer egoistisk og overfladisk jo lenger drar man et slikt spill.

Menn sender ut mixa signaler fordi de vil ha sex eller makt, og fordi de ofte vet at eneste mulgiheten til å få sex fra eller makt over jenta er å spille på følelsene hennes.

Akkurat som med damene bare på helt forskjellige måter.

Alt går på en krig for makt, seksuell makt, og mange tråkker på andre sine følelser uten en gang å ofre det en tanke.

Damer og menn er nok i snitt akkurat like ille, men det er en uting, som ødelegger mange hjerter. Men egentlig er jeg glad det er slik, for da ser man jo fort hva en person er lagd av, ihvertfall for oss som forstår.

Damer har alltid vært veldig enkle å forstå, bare vanskelige å akspetere at det er så mange kyniske. Men jeg er glad jeg slipper å være kvinne og måtte hanskes med enda mer kyniske menn.

Heldigvis finnes det mange gode egenskaper hos oss mennesker, men vi må innse en gang for alle at vi fortsatt er primitive kyniske dyr, som gir langt faen i hverandre sånn helt innerst inne, men vi fornekter det fordi vi trenger det for å overleve. ¨

Å herregud. Zzznork. ZNOORK! For et jamrende kvasifilosofiskbiologiskkulturelt søvnmiddel av et innlegg.ZZZZ>ZZZZN ORK. Tror ikke du forstår hva du selv tror du forstår at du forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud. Zzznork. ZNOORK! For et jamrende kvasifilosofiskbiologiskkulturelt søvnmiddel av et innlegg.ZZZZ>ZZZZN ORK. Tror ikke du forstår hva du selv tror du forstår at du forstår.

Du føler deg altså truffet? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor faen gidder du å lese det da? Gå og legg deg lille uopplyste klegg.

At jeg faktisk skjønner mer enn deg er ditt jævla problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...