Gjest lasso Skrevet 5. august 2003 #1 Skrevet 5. august 2003 Godtar du om kjærsten din snakker nedlatende til deg? som feks; du gjør slik og slik, fordi du er å kåt?!?
Tusenfryd Skrevet 5. august 2003 #2 Skrevet 5. august 2003 Selvsagt ikke! Har aldri gjort det og ville aldri gjøre det heller. Og har heldigvis sluppet mye sånn skittpreik! Sånne ting tyder på manglende respekt og en sånn fyr eller dame fortjener ikke meg eller deg eller noen andre. Nyt singeltilværelsen igjen du - hvis det er dette som står på.
Dina Skrevet 5. august 2003 #3 Skrevet 5. august 2003 Har aldri opplevd noe sånn, men hadde heller aldri funnet meg i det om så skulle skje! :x
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #4 Skrevet 5. august 2003 Godtar du om kjærsten din snakker nedlatende til deg? som feks; du gjør slik og slik, fordi du er å kåt?!? Forsto ikke helt problemet, men det kan hende at jeg ikke er av den lureste da om det er nedlatende at han sier at en gjør slik og slik fordi en er kåt, så er jeg litt forvirret hva enkelte mener er nedlatende. Nedlatende holdning ovenfor andre mennesker anser jeg som at: er du dum eller? klarer du ikke å tenke? er du helt evneveik klarer du ingeting eller? Slike ting, men å si at et menneske gjør så og så fordi de er kåt vel hadde vel tatt det nedlatende om det var andre folk til stede, men ikke om det var bare han og meg der.
birgitte242 Skrevet 5. august 2003 #5 Skrevet 5. august 2003 Har heldigvis aldri opplevd å bli tilsnakket slik av mannen min eller ex'er, men jeg hadde nok ikke godtatt det, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå