Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på hvor det går an å få kjøpt et ''magebelte'' som gjør at hvis man f.eks tar på seg en pen ballkjole, kan få magen til å gå innover, altså slik at den lille magen ikke synes.

nevn gjerne prisen og butikken hvis du vet hvor den selges.

Takker kjempemasse for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte et for ca. 300 kr, men vil ikke nevne butikken, da dette er en liten plass. Du bør si hvor i landet du bor.

Skrevet
Jeg kjøpte et for ca. 300 kr, men vil ikke nevne butikken, da dette er en liten plass. Du bør si hvor i landet du bor.

:klaske:

Skrevet

Vet ikke helt hva slags "belte" du tenker på, men det finnes diverse varianter av hold in-pantyer o.l., f.eks. slike som de her. Mener også jeg har lest her inne om folk som har funnet noe lignende på Lindex. Tror slike vil være et bedre alternativ enn "belte" - jeg innbiller meg at hvis man har mage så vil det tyte ut på over- og undersiden hvis man bruker stramt/bredt belte.

Gjest Euforia
Skrevet

Hvis du mener et belte for å fremheve midjen som brukes til tunikaer, kjoler osv., finnes de i hvert fall på H&M. Jeg betalte 120,- for mitt.

Skrevet
:klaske:

Hva var problemet? Jo jeg kan gjerne si at jeg kjøpte den på Kjolestua i Svolvær. Dette er ikke en kjedebutikk. Tror du TS reiser dit for å kjøpe dersom hun bor i Oslo? Det går da an å si noe om hvor i landet en holder til om en ønsker tips om butikker som ikke er en landsomfattende kjede.

Regner med at det TS jakter på er noe slikt.

Skrevet
Hva var problemet? Jo jeg kan gjerne si at jeg kjøpte den på Kjolestua i Svolvær. Dette er ikke en kjedebutikk. Tror du TS reiser dit for å kjøpe dersom hun bor i Oslo? Det går da an å si noe om hvor i landet en holder til om en ønsker tips om butikker som ikke er en landsomfattende kjede.

Regner med at det TS jakter på er noe slikt.

Hvorfor kaller du meg TS?! Og ja, det er nettopp det jeg er ute etter.. men vil helst kjøpe det fra en butikk.

Skrevet
Hvorfor kaller du meg TS?! Og ja, det er nettopp det jeg er ute etter.. men vil helst kjøpe det fra en butikk.

TS står for trådstarter....

Du får kjøpt sånne i undertøysforetninger.....ellers har eg sett noe lignende på Lindex.....tror du kan få det fra 200 lappen hvis du leter litt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...