Gjest hardtoget? Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 hey damer! Møtte for ei stund sia ei herlig dame, fikk ho med på en iskrem gå tur i sola, hadde det vanvittig gøy. Ho inviterte meg med på fest fre og lør samme helga. Vi rota begge kvelder. Påfølgende veke så prøvde eg å få til noke morro. Men ho hadde så dårlig tid bla bla. da kutta eg kontakta litt, og nokre dager seinere så kontakta ho meg igjen. Så i helga så rota vi igjen fredag og lørdag. Vi har ikkje hatt sex heller. Lørdags kveld, så begynte ho å gi meg komplimenter for at eg var søt og nydelig. Mens vi kosa litt, så såg ho på eit par som var der, som koste og klina, samboere. Ho og ville ha det sånn. Da fikk jo eg litt forhåpninger for at ho var interessert i noke meir enn kun roting. Idag så prøvde eg å få ho med på noke morro, men ho svarte berre med natta. Så da tenkte eg skulle spør damene her på forumet om kva dei trur som foregår i hodet til frøkna. Enten så er ho hard to get, eller så er eg en dårlig sjekker. Har egentlig lyst å berre møte opp kl 22 hos ho. Eg liker ikkje å bli avvist:P Meg: Det er egentling ingenting eg har å sei, ville berre få mobilen din til å vibrere " Ho: he he nasty boy:P meg: Er du et spontant menneske? Ho: tja tjo litt kanskje Meg: ok... Liker du eventyr? Ho kommer ann på;P gjer du? Meg Mine eventyr er alltid awesome og i morra er ett nytt planlagt!:D Ho: fortell no meg: I morra kveld er det nemmelig duket for spontaneventyr. Er du klar med badetøy i baggen? :D he he, får se på d:) ska no jaffal trene å sånt etter jobb tenkte eg meg: Herlig, ikkje slit deg ut før eventyret! Plukker deg opp kl 22 søt! :D ho: nattinatt Meg: ok... Liker du eventyr? Ho kommer ann på;P gjer du? Meg Mine eventyr er alltid awesome og i morra er ett nytt planlagt!:D Ho: fortell no meg: I morra kveld er det nemmelig duket for spontaneventyr. Er du klar med badetøy i baggen? ho: he he, får se på d:) ska no jaffal trene å sånt etter jobb tenkte eg meg: Herlig, ikkje slit deg ut før eventyret! Plukker deg opp kl 22 søt! ho: nattinatt
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Hun virker ikke særlig interessert. Du virker overromantisk og forsøker å virke spontant og spennende men ender opp med å se ut som en fomlende tosk.
Gjest Euforia Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Synes ikke det virket som at noe var galt der? Hvor gamle er dere forresten?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Synes ikke det virket som at noe var galt der? Hvor gamle er dere forresten? Eg er 24, hu er 21.
Gjest Euforia Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Eg er 24, hu er 21. Ah. meg: I morra kveld er det nemmelig duket for spontaneventyr. Er du klar med badetøy i baggen? :D he he, får se på d:) ska no jaffal trene å sånt etter jobb tenkte eg meg: Herlig, ikkje slit deg ut før eventyret! Plukker deg opp kl 22 søt! :D Sendte du to meldinger etter hverandre?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Ah. meg: I morra kveld er det nemmelig duket for spontaneventyr. Er du klar med badetøy i baggen? :D he he, får se på d:) ska no jaffal trene å sånt etter jobb tenkte eg meg: Herlig, ikkje slit deg ut før eventyret! Plukker deg opp kl 22 søt! :D Sendte du to meldinger etter hverandre? meg: I morra kveld er det nemmelig duket for spontaneventyr. Er du klar med badetøy i baggen? :D ho: he he, får se på d:) ska no jaffal trene å sånt etter jobb tenkte eg meg: Herlig, ikkje slit deg ut før eventyret! Plukker deg opp kl 22 søt! :D Sendte du to meldinger etter hverandre? sånn skal det vere;)
Gjest Euforia Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 meg: I morra kveld er det nemmelig duket for spontaneventyr. Er du klar med badetøy i baggen? :D ho: he he, får se på d:) ska no jaffal trene å sånt etter jobb tenkte eg meg: Herlig, ikkje slit deg ut før eventyret! Plukker deg opp kl 22 søt! :D Sendte du to meldinger etter hverandre? sånn skal det vere;) Ah, for å motta flere meldinger etter hverandre av samme fyr er ikke så stas. Men så var ikke det tilfelle. Enten er hun veldig trøtt og tenker rett og slett på å komme seg i seng og sove, eller så virker det negativt. Hun sier jo aldri at hun VIL være med, men likevel skriver du at du henter henne 22 i morgen.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 Ah, for å motta flere meldinger etter hverandre av samme fyr er ikke så stas. Men så var ikke det tilfelle. Enten er hun veldig trøtt og tenker rett og slett på å komme seg i seng og sove, eller så virker det negativt. Hun sier jo aldri at hun VIL være med, men likevel skriver du at du henter henne 22 i morgen. Prøvde vel egentlig å ta litt kontrollen. Men det gikk jo ikkje så bra. Kva dere anbefaler da? kutte kontakten litt?
Gjest Euforia Skrevet 3. august 2009 #9 Skrevet 3. august 2009 Prøvde vel egentlig å ta litt kontrollen. Men det gikk jo ikkje så bra. Kva dere anbefaler da? kutte kontakten litt? Ta det litt rolig. Vær forsiktig så det ikke blir too much og hun bare blir lei av deg.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 3. august 2009 #10 Skrevet 3. august 2009 hey damer! Møtte for ei stund sia ei herlig dame, fikk ho med på en iskrem. Jeg tror kanskje det er lurt å spre energien sin utover i bredden, slik at andre hendelser også får sin andel av oppmerksomheten. Det er sunt å tenke på flere ting i løpet av dagen.
Gjest Gjest_Ling_* Skrevet 3. august 2009 #11 Skrevet 3. august 2009 jeg tror hun liker deg og gleder seg til i morgen;)
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #12 Skrevet 4. august 2009 Personlig er jeg ikke så veldig glad i "overraskelser" spesielt fra personer jeg ikke kjenner så godt enda. I en sånn bli kjent fase kan det være greit å gjøre litt random ting. Jeg tror hun liker deg, men kanskje ikke er så superkeen på ideen om eventyr og tjo og hei Håper du får henne da, bedre at du forsøker enn ingenting.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #13 Skrevet 4. august 2009 Oppdater oss på hvordan det går i kveld da.
Inx Skrevet 4. august 2009 #14 Skrevet 4. august 2009 Ikke la henne ta deg for gitt. Nå har du gitt henne masse oppmerksomhet, da er det på tide å gjøre omvendt, la henne forstå at du ikke er desperat
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 4. august 2009 #15 Skrevet 4. august 2009 ei venninne si meining er at ho er med, men trenger at eg tar ansvar for "sjekkinga". Og sa eg burde sende melding Ang spontanitet, eg sa jo ikkje at eg skulle vere spontant, eg spurte om ho var spontan og likte eventyr. Det er jo mitt awesome eventyr:P Det var vertfall litt forskjellige meininger pågang her på forumet=)
Antagonist Skrevet 4. august 2009 #16 Skrevet 4. august 2009 Jeg ville hvertfall ikke troppet opp kl 22 hos henne i kveld uten å dobbeltsjekke at hun faktisk er med på leken. Jeg skulle vært *veldig* interessert i en fyr dersom han skulle få med meg på "spontan" badetur kl 22 en kveld, og selv om hun ikke virker uinteressert, er det langt fra sikkert at hun er så interessert at hun gidder det - særlig tatt i betraktning at hun har vært på trening tidligere på dagen.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 4. august 2009 #17 Skrevet 4. august 2009 Jeg ville hvertfall ikke troppet opp kl 22 hos henne i kveld uten å dobbeltsjekke at hun faktisk er med på leken. Jeg skulle vært *veldig* interessert i en fyr dersom han skulle få med meg på "spontan" badetur kl 22 en kveld, og selv om hun ikke virker uinteressert, er det langt fra sikkert at hun er så interessert at hun gidder det - særlig tatt i betraktning at hun har vært på trening tidligere på dagen. Venninne foreslo at eg skulle sende melding 2145 og sei "plukker deg opp om 15, ikkje glem badetøy"
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #18 Skrevet 4. august 2009 Hun har vært på jobb og trent. Kanskje er hun ganske trett? Skal hun på jobb i morgen også? Bading kl 22 er da kanskje litt seint? Hadde hun virkelig villet på badetur hadde hun sakt, "jeg dropper treninga i morgen, så kan du kanskje plukke meg opp litt tidligere". Jeg tok det at hun sa at hun skulle på trening som en avvisning...
Nuith Skrevet 4. august 2009 #19 Skrevet 4. august 2009 Hun høres egentlig veldig ut som eksen min. Hun var også en sånn jente som måtte overtales til å gjøre alt, og kommanderes rundt. Jeg gikk rimelig lei av det, og sørget for å få meg en kjæreste der vi faktisk BEGGE hadde lyst til å gjøre noe. Hvis jeg var deg ville jeg gjort absolutt ingenting i kveld, og hvis hun spør hvor du blir av forklare at siden hun aldri sa ja, så fant du på noe annet. Dersom hun er det minste interessert i deg, vil hun dermed ha lært at hun skal si ja når du ber henne med ut.
Gjest Coarvi Skrevet 4. august 2009 #20 Skrevet 4. august 2009 Jeg skjønner ikke problemet. Du sa jo at du skulle hentene henne 22, og hun benektet ikke det. Jeg tolker "nattinatt" som "den er grei, god natt". Hun må være litt teit hvis hun faktisk mente nei men ikke sa det. Så jeg tror hun er med på det, men jeg kjenner jo ikke henne så hvem vet. Men du kan jo uansett bare sende en ny melding i dag og minne henne på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå