yvoesp Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 I sammenheng med et stort arrangement trenger laget vårt å ha flere toaletter. Har vært inne på diverse steder å sjekket, men finner liksom ikke den "rette følelsen" mtp pris & beliggenhet i tillegg til transport. Ikke klart å få kontakt med firma heller, så spør derav generelt her hva dere har erfart. Er det noen med erfaringer som vet litt mer om dette med mobile toalett. Trenger toalett i Hordaland, men synspunkter passer fint fra hele landet Hvor mange toalett må til for å sikre ca. 200 personers behov? Om ett toalett er nevnt med utleiepris 3000 kr: er dette da per døgn/ uke/ mnd.? Uansett tidspunkt: dyrt eller billig med 3000 kr?
Gjest Christabelle Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Haha, jeg trodde noen skulle på skogstur, og trengte et toalett å ha med seg i sekken
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Jeg var i bryllup ved Trondheim i helga. De hadde leid fire toaletter i èn dag (eller muligens helga). Jeg tror de hadde betalt cirka 6 000 inkludert frakt og tømming.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå