Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Hei, er det noen som vet hvor jeg kan finne en slik joggesti i trondheim? Ble anbefalt å jogge rundt Nidelven, men det er jo ikke grus lange veien der. Jeg er nødt til å jogge på grus, asfalt=betennelse uten tvil.
Cecilie87 Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 heisann:) D fins ikke noen joggesti som ikke er asfaltert rundt samfundet/gløs som jeg kommer på akkurat nå men det er jo mange andre rundt om i trheim. Vi har ladestien som er helt nydelig opplevelse å jogge rundt, lett for beina da det ikke er asfalt og utsikten kan ikke måles me noe annet. ellers så har vi bymarka også oppe ved dragvoll er det mange stier, som feks opp te estenstadhytta:)
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Men hva er nærmest samfundet? Sorry jeg er veldig dårlig kjent i Trondheim?, tar det lenger enn ca. 20 min å gå dit? Setter stor pris på din hjelp.
Annikken Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Du må nok ta bussen et stykke skal du finne lengre grus-stykke enn Nidelva. Mye boligområder med asfaltert vei i området. Men det stykket er jo strengt talt ganske langt - går fra Nidarøhallen nede ved Ila Kirke og langs elva helt til Nidelven Terasse. Skal du gå det stykket tar det vel ca 20 min. å gå. Så da har du jo et stykke om du løper det fram og tilbake.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Det er jo et godt stykke om du tar en runde eller to, grusstien går jo langs hele elva på begge sider. Vi går den runden med hunden av og til. Strekker seg fra gamle bybro til broa ved spektrum/bak ilen kirke. Da er det et lite stykke på asfalt før broa over til spektrum, så er det et lite stykke asfalt/brostein på bakklandet før du kommer til gamle bybru.
Wildy Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Hva med stien fra hallen nedenfor Tempe, nede ved elva? ( husker ikke hvilken kommunal etat som har lokaler og kantine der nede....) Stien går langs elva oppover mot Leirfossen.
-Englefjes- Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Hva med stien fra hallen nedenfor Tempe, nede ved elva? ( husker ikke hvilken kommunal etat som har lokaler og kantine der nede....) Stien går langs elva oppover mot Leirfossen. Den var iallefall veldig fin tidligere. Det er ikke lange biten å gå fra Samfundet/Gløshaugen til Nidelvhallen, der stien starter. Tar vel omtrent 30-40 min tur/retur Leirfossen, avhengig av tempo? :klø: (Mange år siden jeg har løpt der.)
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 24. september 2009 #8 Skrevet 24. september 2009 heisann:) D fins ikke noen joggesti som ikke er asfaltert rundt samfundet/gløs som jeg kommer på akkurat nå men det er jo mange andre rundt om i trheim. Vi har ladestien som er helt nydelig opplevelse å jogge rundt, lett for beina da det ikke er asfalt og utsikten kan ikke måles me noe annet. ellers så har vi bymarka også oppe ved dragvoll er det mange stier, som feks opp te estenstadhytta:) Tull og tøys og fanteri! Vi har jo festningen! Det er ikke veldig langt, men det er en rekke jordstier som er supre å jogge på. Er bare å løpe litt rundt om kring om det kun er for treningens skyld, det gjør jeg ofte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå