Gjest Keesie Skrevet 3. august 2009 #1 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg og mannen gikk fra hverandre for 2 mnd siden. For min del var det ikke et tap, og merkelig nok føler jeg ingen sorg over bruddet. Vi er gode venner, og har en god tone oss i mellom, og det mener jeg er viktig siden vi har unger sammen. Men når er det ok å begynne å date igjen? Vil det bli rart om jeg dro på date nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. august 2009 #2 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg og mannen gikk fra hverandre for 2 mnd siden. For min del var det ikke et tap, og merkelig nok føler jeg ingen sorg over bruddet. Vi er gode venner, og har en god tone oss i mellom, og det mener jeg er viktig siden vi har unger sammen. Men når er det ok å begynne å date igjen? Vil det bli rart om jeg dro på date nå? Det kan bare du selv vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. august 2009 #3 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg og mannen gikk fra hverandre for 2 mnd siden. For min del var det ikke et tap, og merkelig nok føler jeg ingen sorg over bruddet. Vi er gode venner, og har en god tone oss i mellom, og det mener jeg er viktig siden vi har unger sammen. Men når er det ok å begynne å date igjen? Vil det bli rart om jeg dro på date nå? Den dagen du ikke spørr deg selv om det ville være rart. Når det bare føles riktig å dra på date. Er fortiden i samme situation.. Og føler ikke megselv klar, lell om eg savner litt å ha noen rundt meg som eg kan kose med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. august 2009 #4 Del Skrevet 4. august 2009 Erfaringsmessig vil jeg si det er rart at du allerede ikke er i et nytt forhold. Rett og slett treg du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slumkim Skrevet 4. august 2009 #5 Del Skrevet 4. august 2009 Det er ok når du er klar for det. Enkelt og greit. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå