Gå til innhold

Hårfjerning med laser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen her prøvd dette? Er det ubehagelig :cry: ? Hvor mye koster det?

Betaler man alt første gangen, eller må man spe på for hver gang man er til etterbehandling?

Jeg er hårete som bare rakkeren på legger, lår, rundt bikinilinja og på magen - får man en slags "alt-i-ett-deal", eller betaler man per kroppsdel? Noen som vet litt om dette? Kan noen anbefale en klinikk i Bergen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Zirine
Skrevet

Jeg tror det kan lønne seg å bruke søkefunksjonen her på KG. Mener noen sa det koster rundt 5000 for lår og legger - eller var det armer ... hmm.....

Beklager, jeg vet ikke mer :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet dessverre ikke så mye om priser og slikt, men jeg kjenner ei som har gjort dette noen ganger for å fjerne "barten" sin. Hun var ikke spesielt fornøyd. Tror det gjorde litt vondt, men det største problemet var at den ikke ble skikkelig borte! Hårene må være mørke for at det skulle virke med laser.

Men jeg leste i Norsk Ukeblad (forrige ukes nummer, tror jeg) om noen som fjernet med lys istedenfor laser. Det skulle visst være mer effektivt enn laser. Tror det ble gjort på hudpleiesalonger (leste dessverre ikke særlig nøye). Det var snakk om en kostnad på 75,- minuttet, og en bikinilinje ville ta 10-15 min.

Hilsen Lille meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...