Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Nå ringte han igjen, min kjære tankeløse elskede... Han har vært borte i 3 dager, og i 3 dager har han bare spurt etter det ene barnet når han ringer. Du har to barn min kjære, hva med å huske det? Jeg vet han er like glad i dem begge, og jeg vet at han ikke skjønner seg på det andre barnet. Og det er bare slik at det ene barnet er mer åpent, livlig og lettere å forstå seg på, og dermed er lettere å forholde seg til, men det koster så lite å spørre etter "barna", i stedet for å spørre etter Xxxx!
Gjest Trådstarterf Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Jeg må bare legge til at det alltid er slik, det er ikke et engangstilfelle, og hver gang jeg tar det opp med ham, minner han på at han har to barn, ikke bare ett, skjerper han seg i to minutter, før han er tilbake til det samme gamle igjen. Det er bare et tidsspørsmål før barna merker at han favoriserer det ene barnet, fordi han forstår henne best.
Nique Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Ekkel situasjon. Vil bare si, ikke gi deg, stå på. Og tving ham til å "huske" begge.
Nay Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Så irriterende! Og barn merker jo slike ting veldig fort... Hva med å få noen andre til å ta det opp med han? Kanskje han får øynene opp hvis noen "utenfra" også ser det som et problem? Lykke til
Gjest Supermimz Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 Han tenker vel ikke. Gjør ham obs på at oppførselen hans kan godt mulig gjøre det stille barnet enda mere innesluttet. om du føler at det er realiteten.
ViljaH Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Overkjør ham for å poengtere... - Er Per der? sier pappa i telefonen til mamma - Kari, det er telefon til deg! roper mamma mot barna eller - Kari og Per, Pappa vil snakke med dere! roper mamma mot barna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå