Bjørk Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Lurer på om noen har et eller flere gode forslag til steder som er fine som rammen rundt bryllupsbildet? Vet jo heller ikke hvordan været blir så greit å ha noen alternativer:) Takk:)
**tiilii** Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Vi skal ta våre på festningen nå på lørdag!
Bjørk Skrevet 3. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2009 Ja, der er det flott. Skriver det opp som alternativ:) Takk:)
Spatula Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Festningen, Nidarosdomen, Korsvika, Ringve botaniske hage og Stiftsgårdsparken, det er det jeg kommer på i farten..
Kanutten Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Vi skal ta i erkebispegården. Der er man ikke avhengig av bra vær. Så skal vi ta noen bilder i parken utenfor også, med grønn bakgrunn.
Gjest D-shol Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Tror mange av plassene er sagt. Stemmer for Erkebispegården og Festningen. I tillegg er Ladestien full av flotte steder, inkl. rotvoll allè.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 Vi skal ta våre på festningen nå på lørdag! Vi å! Kanskje vi sees...:D
Bjørk Skrevet 4. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2009 Her var mange gode forslag:) Jeg må gå meg en runde å se litt.... Men krysser for fint vær. Noen flere forslag hvis det begynner å regne? :D
**tiilii** Skrevet 4. august 2009 #10 Skrevet 4. august 2009 Vi å! Kanskje vi sees...:D Mhm, det er ikke umulig da nei!! Spennende! Gifter dere også dere nå til helga??
**tiilii** Skrevet 4. august 2009 #11 Skrevet 4. august 2009 Vi skal ta i erkebispegården. Der er man ikke avhengig av bra vær. Så skal vi ta noen bilder i parken utenfor også, med grønn bakgrunn. Nå er jeg lite kjent i Trondheim, men, kan "alle" bare komme å fotografere i Erkebispegården, eller må man gjøre en avtale?? Kunne jo vært et alternativ for oss også, kanskje, om det blir regn...
Kanutten Skrevet 4. august 2009 #12 Skrevet 4. august 2009 Som jeg forsto på fotografen kan "alle" komme dit å få tatt bilder ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå