Gjest Misha Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Jeg er en jente på 19 år som ønsker å gå ned noen kilo og har regnet ut at jeg trenger ca 2200 kalorier om dagen. hvor mange kalorier må jeg kutte ut per dag for å gå ned? er det noen smarte jenter som vet dette? jeg ønsker også å få svar på om dette er en grei meny for meg i løpet av en dag hvis jeg skal gå ned: (hvis noen orker å regne ut da :gjeiper: ) frokost: en brødskive med makrell eller svolværpostei(nam-bør prøves forresten), ett hardkokt egg og et eple lunsj: en yoghurt og en banan middag: spiser ofte en kyllingfilet eller et laksestykke og masse grønnsaker, noen ganger mere kjøtt også. men stort sett altså magert kjøtt og grønnsaker kvelds: en brødskive med gulost og kaviar eller makrell eller leverpostei spiser ofte også et eller to epler eller andre frukter til i løpet av dagen tusen takk for svar til deg som kan hjelpe er veldig takknemmelig for det
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Jeg ville spist noe proteinrikt til lunsj (f.eks en liten omelett, en proteinberiket smoothie eller lignende), og jeg ville lagt inn et lite mellommåltid mellom lunsj og middag (f.eks en neve nøtter/mandler). Ut over dette synes jeg det ser greit ut, uten at jeg har detaljregnet energiinnholdet i matvarene.
Gjest Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Her kan du gå inn og registrere deg og legge inn måltider i løpet av dagen, så regnes kaloriinnholdet ut : https://www.vektklubben.no/v3/ Det er gratis forøvrig hva jeg spiser : frokost : Havregrøt med sukkerfritt blåbærsyltetøy til Mellom : 1 yoghurt og f.eks 2 gulrøtter Lunch : 2 grover skiver med gulost og paprika,agurk osv Mellom : 2 knekkebrød med makrell i tomat Middag : f.eks 1 frørik polarbrød(ristet) med 1 kyllingfilet,salsa og salat eller naturris med wokgrønnsaker og kylling, osv Kvelds: 1 yoghurt med banan og bær oppi Dersom jeg er mer sulten tar jeg meg ett par knekkebrød med makrell i tomat
Chanel.No5 Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Det er alledere en tråd om dette her inne, heter: "Hva har du spist i dag". Vekommen skal du være der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå