Snuppelure Skrevet 5. august 2003 #1 Skrevet 5. august 2003 Skulle sikkert ha sakt det her før. Siden jeg har delt div budrunder med dere her... Men uansettt: I juni fikk vi tilsalg på verdens nydligste hus! Og om to uker flytter vi inn! HURRA! Gleder meg masse til å komme ut av pappeskene!
smil Skrevet 5. august 2003 #2 Skrevet 5. august 2003 Gratulerer så mye! Kunne trengt noen flere kvadrat vi også, men det får komme etterhvert
Montezuma Skrevet 5. august 2003 #3 Skrevet 5. august 2003 GRATULERER! Dere kommer til å kose dere masse! Vi kjøpte hus i februar, og vi har det bare fint med huset og den store hagen vår. Det er kjempedeilig å ha stor plass i eget hus! Koselige naboer fikk vi oxo med på kjøpet. Lykke til!
Gjest Vega Skrevet 5. august 2003 #6 Skrevet 5. august 2003 Gratulerer! :D Vet. Flytter selv om noen uker. Sommerfugler i magen. Har bare lyst å skru tida fram, og ikke befinne meg i dette vaakumet av et pakkestyr.
Dina Skrevet 5. august 2003 #7 Skrevet 5. august 2003 Grattis med nytt hus, og lykke til med flyttingen! Dina
Trude29 Skrevet 6. august 2003 #9 Skrevet 6. august 2003 Å - heldige dere! Gratulerer så mye og lykke til ! Klem, Trude - en smule misunnelig igrunn !
Gjest care Skrevet 6. august 2003 #10 Skrevet 6. august 2003 Grattis - jeg har også lyst på hus :blunke:
Rioja Skrevet 7. august 2003 #12 Skrevet 7. august 2003 Gratulerer så mye! Flyttet selv inn i nytt hus i slutten av januar, og begynner nå å se enden på utpakking av esker... :oops: Lenge leve latskapen... Men så har vi prioritert å kose oss masse i huset også framfor å stresse, noe vi har gjort til fulle! Lykke til :-)
@lfakrøll Skrevet 8. august 2003 #13 Skrevet 8. august 2003 Gratulerer !! Det er et pes å flytte, men fy søren så gøy det er å ordne istad et nytt hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå