Gå til innhold

mannen har hengt flatskjermen nesten under taket

Anbefalte innlegg

Gjest oppgitt
Skrevet

grrr

hvordan kan man være så utrolig dumm?

han fester tv n mens jeg er borte uten å konferere med meg først om hvor den skal henge.

jeg kommer hjem og er svært overrasket.

kjønner jo at han har gjort en stor jobb og er stolt.

men hvordan kan man gjøre noe med så store konsekvenser uten å tenke litt?

herregud.

har slått opp på nettet hvor den egentlig skal henge og det viser seg, at den henger en meter for høy!!!!!

jeg er så irritert og han er så sta.

uff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verden gjorde han det?

Gjest Gjest_høna_*
Skrevet

Og ikke er dere alvorlig syke, har arbeid begge to og eier kanskje veggen den ble hengt på?

Skru den ned, opp igjen der du vil ha den, eller la være å si noe.

Eller ta den berømte samtalen; Dette er viktig for meg så jeg vil gjerne at du hører etter nå, flatskjermen henger for høyt, kan du være så snill og flytte den 50 cm ned, så skal jeg lage yndlingsmiddagen din etterpå....??

Skrevet
Og ikke er dere alvorlig syke, har arbeid begge to og eier kanskje veggen den ble hengt på?

Skru den ned, opp igjen der du vil ha den, eller la være å si noe.

Eller ta den berømte samtalen; Dette er viktig for meg så jeg vil gjerne at du hører etter nå, flatskjermen henger for høyt, kan du være så snill og flytte den 50 cm ned, så skal jeg lage yndlingsmiddagen din etterpå....??

Jeg synes ikke du skal tilby noen tjeneste som gjengjeld for at han flytter skjermen dit den hører hjemme. Når han har gjort en slik tabbe, får han rette opp feilen uten at du skal måtte belønne ham for det.

Skrevet
hvordan kan man være så utrolig dumm?

Hehe...priceless.

har slått opp på nettet hvor den egentlig skal henge og det viser seg, at den henger en meter for høy!!!!!

Ok, så fasitsvaret er postet på internett? Fint, da vet jeg det.

Gjest oppgitt
Skrevet

det hele er bare latterlig.

kjempesur begynte han å borre og skru igjen.

og hva gjorde han? flyttet den 20cm lengre ned og kalte meg drittkjerring når jeg fortsatt nektet å se på tv.

barna kan ikke se på tv nå lenger. flott.

han irriterer meg voldsomt nå.

Skrevet

og hva gjorde han? flyttet den 20cm lengre ned og kalte meg drittkjerring når jeg fortsatt nektet å se på tv.

Dere kan jo kjøpe en skjerm til og henge den rett under den første, så får dere se på hver deres skjerm.

Skrevet

....eller nekte denne utrolige dumme mannen sex i samme antall dager (kanskje uker) som de centemeterene han nekter å flytte den... :yvonne:

Skrevet

Dette er psykisk terror mot deg. Hva er det som feiler ham??

Gjest Christabelle
Skrevet

Hehe, kjenner igjen denne. Mine søte samboer henger ting skjevt hele tiden ;) Jeg tør ikke å si noe, for han er jo så stolt, og er redd for at han skal slutte å gjøre ting hvis jeg kritiserer måten det er gjort på :fnise:

Pris deg lykkelig over at han i det hele tatt henger opp ting på eget initiativ. Hehe ..

Gjest bare bea
Skrevet

Ha haha. Han høres ut som en grønnsak. Liten blomkål kanskje? Haha, jeg må le. LE mye. Hahaha. Flatskjermen oppunder tak-lista. Mongo-plassering. Får vondt i nakken bare ved å tenke på å se 2 timers film på tv'n din. Hey det rima O_o

Skrevet

Menn er noen dumme dyr, du kan nok ikke forvente av denne..

Gjest bare bea
Skrevet

Det du kan gjøre til i morra kveld er å stable sofaen opp på to lecablokker, så kommer dere jaffal i bedre posisjon i forhold til skjermen.

Gjest bare bra
Skrevet
Det du kan gjøre til i morra kveld er å stable sofaen opp på to lecablokker, så kommer dere jaffal i bedre posisjon i forhold til skjermen.

Er det sånn du har gjort det??

Gjest bare bea
Skrevet
Er det sånn du har gjort det??

Har ikke en like dum mann som TS, så nei. Du? O_o

Skrevet

hjelp! Jeg dør av latter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...