Gå til innhold

naken på stranda?

Fremhevede innlegg

Skrevet

noen som har vært på nudist strand her noen gang, jeg lurer på hvordan det er egentlig.

noen som vet om det finnes en nudiststrand i nærhenten av tønsberg som noen vet om?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Naken_*
Skrevet
noen som har vært på nudist strand her noen gang, jeg lurer på hvordan det er egentlig.

noen som vet om det finnes en nudiststrand i nærhenten av tønsberg som noen vet om?

Nærmeste offisielle naturiststand/nudiststrand er Roppestad ved Farrisvannet, men det er jo et stykke å kjøre. Ellers er Skåtangen/Moutmarka på Tjøme mye brukt fortsatt tror jeg, selv om jeg ikke har vært der på et par år. Det er riktignok en uoffisiell naturiststrand, men den står fortsatt nevnt i naturistguiden. Jeg vet ikke helt hvor populært det er med linker her, så jeg legger ikke ut, men du finner den lett i Google ved å søke på naturistguide, norsk naturistforbund eller lignende. Det står også veibeskrivelse i den guiden. Ellers så er det jo ikke mer enn en time fra Tønsberg til Huk heller.

Hvordan det er? Tja, jeg syns det er veldig fint, jeg anbefaler det å prøve.

Gjest Gjest_Bibbi_*
Skrevet

Har nudiststrand noe med seksualitet aa gjore? :klø:

Gjest En gjest
Skrevet

I alle fall ikke i utgangspunktet, men jeg valgte å se bort fra det da jeg svarte jeg. Kanskje den bare ligger fordi den heller ikke passer i noe annet forum?

Skrevet

Vet dere om noen bra sex-strender? Der man kan knulle uten at noen blir brydd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...