Gjest -PUS- Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 noen som har vært på nudist strand her noen gang, jeg lurer på hvordan det er egentlig. noen som vet om det finnes en nudiststrand i nærhenten av tønsberg som noen vet om?
Gjest Gjest_Naken_* Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 noen som har vært på nudist strand her noen gang, jeg lurer på hvordan det er egentlig. noen som vet om det finnes en nudiststrand i nærhenten av tønsberg som noen vet om? Nærmeste offisielle naturiststand/nudiststrand er Roppestad ved Farrisvannet, men det er jo et stykke å kjøre. Ellers er Skåtangen/Moutmarka på Tjøme mye brukt fortsatt tror jeg, selv om jeg ikke har vært der på et par år. Det er riktignok en uoffisiell naturiststrand, men den står fortsatt nevnt i naturistguiden. Jeg vet ikke helt hvor populært det er med linker her, så jeg legger ikke ut, men du finner den lett i Google ved å søke på naturistguide, norsk naturistforbund eller lignende. Det står også veibeskrivelse i den guiden. Ellers så er det jo ikke mer enn en time fra Tønsberg til Huk heller. Hvordan det er? Tja, jeg syns det er veldig fint, jeg anbefaler det å prøve.
Gjest Gjest_Bibbi_* Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Har nudiststrand noe med seksualitet aa gjore? :klø:
Gjest En gjest Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Har nudiststrand noe med seksualitet aa gjore? :klø: I alle fall ikke i utgangspunktet, men jeg valgte å se bort fra det da jeg svarte jeg. Kanskje den bare ligger fordi den heller ikke passer i noe annet forum?
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Har nudiststrand noe med seksualitet aa gjore? :klø: Vet dere om noen bra sex-strender? Der man kan knulle uten at noen blir brydd?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå