Gå til innhold

kjøleskapet er ødelagt......ikke råd til nytt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et kjøleskap som er 12 grader inni. oppdaget det da vi kom fra handletur i dag. køpt inn masse mat,da vi skal ha feriefolk i en uke.

Det er ikke penger til nytt skap før skattepengene kommer. ...

I dag hadde vi 23 grader ute, så det er da kaldere i skapet,men er redd maten blir ødelagt snart.

Hvor fort blir den ødelagt? hva skjer med den?

var i kjelleren og kjente på alle rom der i dag om det er kaldt. der er murvegger og veldig kaldt om vinteren,men nå er det varmt, så jeg kan ikke ha maten der heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøtt og melkeprodukter holder ikke særlig lenge ved 12 grader, en sånn temperatur kan gi god grobunn for bakterier som kan forårsake matforgiftning. Syltetøy, margarin, grønnsaker etc. holder seg bedre.

Hva med å se i lokalavisen og på oppslag på butikkene etter noen som selger kjøleskap brukt? Det kan dere kanskje klare å kjøpe, selv om dere ikke har råd til et nytt et?

Finnes ikke det, bør banken kunne være behjelpelig med å gi dere et forbrukslån på noen få tusen, så dere ikke blir nødt til å klare dere uten kjøleskap helt til oktober.

Evt. kan dere høre rundt med venner og kjente om noen har f.eks et lite kjøleskap stående som de kan låne ut en stund.

Skrevet

jekk finn.no etter billige jøleskap eller kjøleskap som gis bort

Skrevet

Enig - utrolig mange kjøleskap til salgs på finn til en svært rimelig penge.

Skrevet

Låne penger til kjøpeskap, melk skal helst ikke varmere enn 3 grader

Skrevet

Låne penger eller kredittkort. Du vet jo at dere får penger og kjøleskap er liksom ikke det vi klarer oss uten.

Har en kjenning som møblerte leiligheten sin med alt av hvitevarer som ble gitt bort på finn.no

Skrevet

Se etter ett brukt på finn.no.

Det er også mange bruktbutikker rundt omkring som selger til en billig penge.

Så synd, jeg gav akkurat bort ett i helga da jeg fikk meg nytt.

Skrevet
Se etter ett brukt på finn.no.

Så synd, jeg gav akkurat bort ett i helga da jeg fikk meg nytt.

Eh, nå er det sikkert uansett veldig sannsynlig mange titalls mil mellom deg og ts ;)

Skrevet
Eh, nå er det sikkert uansett veldig sannsynlig mange titalls mil mellom deg og ts ;)

Hvorfor det?

En fjerdedel av Norges befolkning bor i Oslo og Akershus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...